گزارش جامع سال 1400 تیپاکس؛ رشد 4 برابری ارسال بسته با تیپاکس در 4 سال

به گزارش مجله استخدام جدید، تیپاکـس، بـا بیـش از 62 سال تجربـه، بزرگتریـن شـرکت پسـت خصوصـی ایـران بـوده که بـه پشـتوانه اعتماد مردم شـکل گرفته اسـت.

گزارش جامع سال 1400 تیپاکس؛ رشد 4 برابری ارسال بسته با تیپاکس در 4 سال

تیپاکس، بـا بیـش از 62 سال تجربـه، بزرگتریـن شـرکت پسـت خصوصـی ایـران بـوده که بـه پشـتوانه اعتماد مردم شـکل گرفته اسـت. تیپاکس در طی این سال ها کوشیده تـا بـا بهره گیـری از جدیدتریـن فناوری هـای مطرح شـده در صنعـت لجسـتیک، به عنـوان سـازمانی بـه روز و نـوآور شـناخته شـود. امروز تیپاکس با بیش از 1000 نمایندگـی در سراسـر کشـور، همیشه در تـلاش است تـا سـطح پوشـش خدمـات خـود را گسـترده تر سـاخته و دسترسـی بـه خدمـات ارسـال کالا بـرای مشـتریان را تسـهیل کنـد.

یکی از موفقیت های تیپاکس در سال های گذشته رکورد جابه جایـی 150 هـزار بسـته در یـک روز بود کـه ایـن مهـم، جـز بـا بهره گیـری از شـبکه گسـترده و فناوری هـای نـو امکان پذیـر نبود.

مشتری های تبپاکس

ارائه خدمات ارسال بین شهری، درون شهری، بین الملل، سرویس تی بار برای حمل کالاهای سنگین، لاکر هوشمند و سرویس ارسال یک روزه با قیمت ثابت بدون درنظر گرفتن مسافت، در کنار خدمات ویژه شامل بسته بندی، جبران خسارت، رهگیری آنلاین و …، بعلاوه پلتفرم های ثبت سفارش آنلاین مای تیپاکس و ای تیپاکس، بخشی از مهم ترین اقدامات تیپاکس در راستای رسیدن به کلاس جهانی بوده است.

تیپاکس همیشه کوشش نموده تا مشتریان خانگی و کسب وکارها در هر نقطه از ایران حتی منطقه ها با جمعیت کم تر از 3000 نفر، مسئله ای در ارسال بسته نداشته باشند و در کم ترین زمان و به راحتی بتوانند بسته های خود را ثبت، ارسال و رهگیری نمایند.

یکی از مزایای تیپاکس برای کسب وکارها و فروشگاه های آنلاین، سرویس پرداخت در محل و پس کرایه است.

تمامی مشتریان تیپاکس می توانند هزینه ارسال بسته را به صورت پس کرایه به وسیله گیرنده پرداخت نمایند. بعلاوه فروشگاه های آنلاین با استفاده از سرویس پرداخت در محل می توانند هزینه ارسال و مبلغ کالای فروخته شده را هنگام تحویل بسته به گیرنده دریافت نمایند.

در سال 1401، تیپاکس گزارشی جامع از فعالیت سال 1400 خود منتشر کرد که در آن به بیان گزیده فعالیت های این شرکت در دهه 90 و سال 1400 پرداخته است. در گزارش فعالیت های تیپاکس سال 1400، آماری از تعداد و معرفی مشتریان قراردادی، تعداد ارسال بسته، تعداد شکایت ها، درگاه های فروش، تعداد نمایندگی ها و معرفی سرویس های تیپاکس بیان شده است.

پیشنهاد می کنیم تا با مطالعه گزارش فعالیت های تیپاکس سال 1400، زمانی کوتاه را به شناخت بیشتر این شرکت خصوصی 62 ساله اختصاص دهید.

برای مطالعه کامل گزارش وارد این لینک شوید.

منبع: مجله شنبه
انتشار: 19 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1402 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2287

به "گزارش جامع سال 1400 تیپاکس؛ رشد 4 برابری ارسال بسته با تیپاکس در 4 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش جامع سال 1400 تیپاکس؛ رشد 4 برابری ارسال بسته با تیپاکس در 4 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید