آمار خطرناک عصبانیت پرسپولیس در لیگ برتر، داد بزن و اخطار بگیر!

به گزارش مجله استخدام جدید، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس با کسب پیروزی دو بر صفر مقابل ذوب آهن اصفهان در جمع مدعیان کسب جام قهرمانی لیگ برتر بیست و یکم باقی ماند.

آمار خطرناک عصبانیت پرسپولیس در لیگ برتر، داد بزن و اخطار بگیر!

قهرمان پنج دوره متوالی لیگ برتر که در هفته های ابتدایی فراز و نشیبی در کسب امتیاز داشت در حالی خود را به رتبه های بالای جدول کشاند که آماری خطرناک در گرفتن کارت زردهای غیر فنی پیدا نموده است.

اعتراضات متوالی بازیکنان پرسپولیس در فصل جاری باعث شده تا مهدی ترابی، حامد لک، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، محمد شریفی و سیدجلال حسینی اخطارهایی را دریافت نمایند که تمام آنها در اعتراض به تصمیمات داور مسابقه بوده است.

شعاع عصبانیت سرخپوشان به مستطیل سبز خلاصه نمی گردد چراکه کادر فنی این تیم نظیر یحیی گل محمدی و حمید مطهری نیز با رفتارهای خود در کنار زمین از داوران کارت زرد گرفتند تا آنها هم نشان بدهندهیجانات لحظه ای خود را کنترل نمی نمایند.

اخطارهای غیر موجه پرسپولیس در حالی ثبت شده که باشگاه نیز هیچ واکنشی نسبت به آنها نداشته و بازیکنی را جریمه نمی کند. این در حالی است که قهرمان پنج دوره لیگ برتر می توانست با الگو برداری از سیستم انضباطی باشگاه های بزرگ دنیا در این باره تصمیم گیری نموده و مشکل سرخپوشان را حل نماید.

بازیکنان پرسپولیس در حالی تعداد اخطارهای غیر فنی شان در انتها هفته نهم به عدد 6 رسیده که در مجموع 13 کارت زرد دریافت نموده اند. آماری که با آرامش بازیکنان خود می توانست کاهش قابل توجهی داشته باشد تا مدافع جام برای تکرار موفقیت خود از چاشنی آرامش هم استفاده کند.

تیمی که خشونت آن در تعداد خطاها کمتر از سایر مدعیان است اما تعداد اخطارهای ناشی از عصبانیت بازیکنان و مربیانش نشان از عدم توجه به شرایط روانی آنها در طول مسابقه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1986

به "آمار خطرناک عصبانیت پرسپولیس در لیگ برتر، داد بزن و اخطار بگیر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار خطرناک عصبانیت پرسپولیس در لیگ برتر، داد بزن و اخطار بگیر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید