ابراهیم زاده: بازی با پدیده برای ما انتقامی است، در 6 هفته ابتدایی لیگ بدشانسی های زیادی آوردیم

به گزارش مجله استخدام جدید، مدافع - هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بازی برابر پدیده برای ما جنبه انتقامی دارد و باید باخت در لیگ برتر مقابل این تیم را جبران کنیم.

ابراهیم زاده: بازی با پدیده برای ما انتقامی است، در 6 هفته ابتدایی لیگ بدشانسی های زیادی آوردیم

مسعود ابراهیم زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد شرایط فعلی تیمش گفت: ما تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم و دیروز هم یک بازی دوستانه با سپاهان انجام دادیم که این بازی قطعاً به کادر فنی و بازیکنان ما یاری لازم را خواهد نمود. حالا هم خودمان را آماده بازی با پدیده در جام حذفی می کنیم که بازی سختی است. این بازی برای ما جنبه انتقامی دارد و باید باخت در لیگ برتر را جبران کنیم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در ادامه اضافه نمود: جام حذفی بهترین فرصت است تا با پنج بازی یک جام بگیریم و به سهمیه آسیا برسیم. البته می دانیم که پدیده واقعاً تیم خوبی است و بردهای آنها در لیگ برتر اتفاقی نبوده است. امیدوارم جام حذفی را با برد آغاز کنیم و در نهایت به قهرمانی این رقابت ها دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به عملکرد تیمش در بازی های لیگ برتر مطرح نمود: ما بد امتیاز نگرفتیم، ولی در شش هفته ابتدایی بدشانسی های زیادی آوردیم. چند بازیکن از جمله مسلمان، حبیب زاده، فخرالدینی و ... مصدوم شدند و در چند مسابقه هم اخراجی دادیم. در بازی با پدیده هم داور پنالتی مسلم را برای ما نگرفت که باورکردنی نبود. در بعضی از بازی ها هم فرصت های خوبی را برای گل زدن از دست دادیم، ولی باید کوشش کنیم تا در بازی های آینده از لحاظ امتیازگیری عملکرد بهتری داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 40

به "ابراهیم زاده: بازی با پدیده برای ما انتقامی است، در 6 هفته ابتدایی لیگ بدشانسی های زیادی آوردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراهیم زاده: بازی با پدیده برای ما انتقامی است، در 6 هفته ابتدایی لیگ بدشانسی های زیادی آوردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید