از جابجایی زیر نظر گل محمدی تا جنگ با صدا و سیما بر سر حق پخش

به گزارش مجله استخدام جدید، خبرگزاری خبرنگاران- به نظر می رسد اقدامات یحیی گل محمدی برای جابجایی شروع شده است.

از جابجایی زیر نظر گل محمدی تا جنگ با صدا و سیما بر سر حق پخش

به گزارش خبرنگاران، هرچند در توافقی که بین یحیی گل محمدی با جعفر سمیعی و دیگر عوامل باشگاه اجرا شده قرار شد تمدید قرارداد با بازیکنانی که قراردادشان به سرانجام می رسد در اولویت نهاده شده و در ادامه راه گل محمدی و باشگاه به دنبال جذب بازیکن از باشگاه های دیگر باشند تا تمرکز تیم از بین نرود اما خبرهای دریافتی طرفداری حکایت از آن دارد با توجه به احتیاج مبرم پرسپولیس در بعضی پست ها، گل محمدی شخصا وارد عمل شده و همانند فصل گذشته، با بعضی گزینه های خود وارد مذاکره شده تا زمینه حضور آن ها را در پرسپولیس فصل آینده فراهم کند.

اتفاقی که در ابتدای فصل جاری هم رخ داد و گل محمدی به عنوان سرمربی با اختیار تام، تمام مذاکرات اصلی با بازیکنان را انجام می داد و بازیکنان تنها برای ثبت قرارداد و دریافت پیش پرداخت خود راهی باشگاه می شدند. بر اساس همین اختیارات، گل محمدی با بعضی بازیکنان وارد مذاکره شده تا در پست هایی که با کمبود بازیکن روبرو بوده و یا قرار است با جدایی بعضی بازیکنان روبرو گردد، بازیکن جذب کند.

باشگاه پرسپولیس بعد از تمدید قرارداد با سیامک نعمتی و مهدی عبدی مذاکرات خود با دیگر بازیکنان را برای تمدید قرارداد شروع نموده است. اگرچه این توافق ها به صورت شفاهی بوده و قرار است طی روزهای آینده این توافق ها قطعی گردد. امید عالیشاه، وحید امیری، مهدی شیری و کمال کامیابی نیا نفراتی هستند که قراردادشان با باشگاه پرسپولیس به سرانجام رسیده اما جالب اینجاست به رغم تماتم شایعاتی که به گوش می رسد، این نفرات با پرسپولیس به صورت شفاهی برای تمدید قرارداد به توافق رسیده اند، هرچند برای رسمی کردن قراردادشان اعلام نموده اند به زودی با حضور در محل باشگاه با پرسپولیس تمدید می نمایند.

لازم به ذکر است با توجه به این که رقم قرارداد عالیشاه، کمال کامیابی نیا و مهدی شیری کمتر از 2 میلیارد تومان است و آن ها در اولین گام خواستار افزایش رقم قراردادشان شده اند، باشگاه نیز موافقت خود را با افزایش چند درصدی این ارقام اعلام نموده است. وحید امیری نیز دیگر بازیکنی است که اگرچه رسانه ها از پیشنهاد یکی از باشگاه های حوزه خلیج فارس به او خبر داده اند اما امیری به باشگاه اعلام نموده مشکل خاصی برای تمدید قرارداد ندارد.

شاید مهم ترین بازیکنی که طرفداران پرسپولیس هنوز امیدوار به تمدید قراردادش هستند، احمد نوراللهی است. احمد نوراللهی که طبق ادعای بعضی از دوستانش پیشنهاد خوب دو تیم قطری را رد نموده، رقم خودش را به باشگاه اعلام نموده و تاکید داشته حاضر است با این مبلغ سرخ پوش بماند. باشگاه نیز در حال پیدا کردن منابعی برای توافق با رقم مورد اعلام نوراللهی است. این موضوع نشان می دهد هر دو طرف تمایل به ادامه همکاری دارند اما باید دید در نهایت توافق اقتصادی صورت می گیرد یا نه.

به نظر می رسد جنگ باشگاه پرسپولیس و صدا و سیما وادر فاز تازه ای شده است. رایزنی های متعدد تهیه نماینده های برنامه های تلویزیونی برای آشتی با یحیی گل محمدی و برطرف بایکوت مصاحبه با دوربین های تلویزیونی نه تنها جواب نداد بلکه وارد فاز تازه ای شده است. این تحریم که از سوی شخص یحیی گل محمدی اعمال شده با استقبال باشگاه نیز روبرو شده و حالا جدال طرفین وارد فاز تازه ای شده است. حالا باشگاه پرسپولیس به دنبال دریافت حق پخش تلویزیونی است و این سوال مطرح می گردد که چرا هیچ کس به دنبال حق باشگاه ها برای دریافت حق پخش تلویزیونی نیست. بر همین اساس نیز ابراهیم شکوری استوری تازه ای را منتشر نموده است:

وحید امیری چهارمین فصل حضورش را در جمع سرخ ها سپری می نماید و در 100 مسابقه ای که برای پرسپولیس به میدان رفته، 17 بار پیروز به گلزنی شده و به همین تعداد نیز پاس گل داده است. او برای اولین بار روز 5 مرداد ماه 95 با پیراهن پرسپولیس در بازی با سایپا در لیگ برتر به میدان رفت. بازی که در استادیوم تختی تهران برگزار گردید و سرخ پوشان با تک گل کامیابی نیا به پیروزی رسیدند.

جالب این که امیری یک هفته بعد، اولین گلش را مقابل فولاد به ثبت رساند و تا سرانجام فصل 5 بار دیگر برای سرخپوشان مقابل تیم های گسترش فولاد، ماشین سازی، فولاد و تراکتور گلزنی کرد. امیری در 25 هفته ای که در ترکیب بود 5 پاس گل هم از خود ثبت کرد تا نقش به سزایی در قهرمانی تیم برانکو داشته باشد.

امیری در تمام بازی هایی که برای پرسپولیس بازی کرد موثر بود. به گونه ای که مورد توجه تیم های حاشیه خلیج فارس و سایر تیم های خارجی نهاده شد. او که زننده گل قهرمانی پرسپولیس در لیگ هفدهم بود، بعد از سرانجام قراردادش راهی لیگ ترکیه شد و فوتبالش را در ترابزون اسپور ادامه داد اما یک فصل بیشتر در این تیم دوام نیاورد و بعد از انجام 26 بازی در سوپرلیگ و جام حذفی ترکیه که با 3 گل همراه بود، با پرداخت 150 هزار دلار، رضایتنامه اش را گرفت و در حالی که هنوز یک فصل دیگر از قراردادش باقی مانده بود، به صورت رسمی از ترابزون جدا شد و باز هم شماره 19 پرسپولیس را به تن کرد. امیری اگرچه پیشنهادهای خوبی از سایر تیم های لیگ فزونی داشت اما به پرسپولیس برگشت و در تیم کالدرون و گل محمدی نیز مثل زمان برانکو ستاره بود؛آن هم در پست های مختلف .

او با تصمیم کادر فنی هر جای زمین که احتیاج بود بازی کرد و جالب این که توانست گل های های حساسی را هم به ثمر برساند. او فصل قبل مقابل تیم های شاهین، سایپا (2گل)، نساجی، تراکتور و پدیده گلزنی کرد تا سومین گلزن برتر تیمش باشد و در مجموع 6 گل زد، 4 پاس گل داد و یک پنالتی گرفت تا در بازگشت به پرسپولیس یک بار دیگر جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

وحید امیری در فصل جاری هم یکی از تاثیرگذارترین نفرات پرسپولیس بوده و به دلیل کمبود مهره در تمام پست ها بازی کرد. از مهاجم تا دفاع چپ! او تا به اینجای فصل 2 گل برای پرسپولیس زده و یک پاس گل داده که مهم ترین آن در بازی رفت وارد دروازه استقلال شد. ماشین سازی و نفت مسجدسلیمان سایر تیم هایی بوده اند که این بازیکن مقابل آنها گلزنی کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1747

به "از جابجایی زیر نظر گل محمدی تا جنگ با صدا و سیما بر سر حق پخش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از جابجایی زیر نظر گل محمدی تا جنگ با صدا و سیما بر سر حق پخش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید