استراماچونی پشت بازیکنان استقلال ایستاده است

به گزارش مجله استخدام جدید، به گزارش خبرنگاران، روز دوم از هفته دهم رقابت های لیگ برتر از ساعت 15:30 دقیقه امروز با دیدار تیم های فوتبال استقلال و صنعت نفت در استادیوم آزادی پیگیری شد که این دیدار با رجحان 5 بر صفر شاگردان استراماچونی به خاتمه رسید. محمد دانشگر(10)، شیخ دیاباته(21)، مهدی قائدی(26)، وریا غفوری(31) و میلیچ(72) برای استقلال گل زدند.

استراماچونی پشت بازیکنان استقلال ایستاده است

عارف غلامی گفت: یک دیدار بسیار خوب را مردم تماشا کردند. ما به یک برد عالی دست پیدا کردیم و خوشحالم که توانستیم با 5 گل نفت آبادان را شکست داده و خود را به رده سوم جدول برسانیم. این نشان دهنده آن است که در تیم یک وحدت و همدلی به وجود آمده و همه تنها تمرکزشان برای موفقیت تیم است.

غلامی در مورد استعفای استراماچونی توضیح داد: من هم این موضوع را شنیدم اما باید به او احترام بگذاریم. از بدو ورودش به استقلال کوشش زیادی نموده، پشت بازیکنان ایستاده و تحت هر شرایطی از ما حمایت نموده و بنابراین اعتقاد دارم باید هر چه زودتر مسائل حل گردد و این روند موفقیت های تیم ادامه پیدا کند.

مدافع تیم استقلال در پاسخ به این سوال که گفته می گردد به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده اید؟ گفت: من هم چنین موضوعی را شنیده ام. برای من حضور در تیم ملی افتخار است. البته من در تیم ملی امید هم هستم اما دوست دارم در خدمت تیم ملی بزرگسالان هم باشم و آرزوی من این است که بتوانم روزی در تیم ملی بازی کنم.

مدافع استقلال در پاسخ به این سوال که استراماچونی، تو را با فابیو کانابارو قیاس نموده است؟ گفت: بله؛ او چندین بار این موضوع را تأکید نموده بود و من هم خوشحالم که سرمربی تیم به من اعتماد دارد و از بچگی فابیوکانابارو را دوست داشتم و این لقب زیبایی است که سرمربی تیم به من داده است.

وی در سرانجام اعلام کرد: استقلال روند رو به رشدی را در پیش گرفته و من امیدوارم مسائل حاشیه ای باعث نگردد ما از حرکت رو به جلویی که داریم، باز بمانیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 559

به "استراماچونی پشت بازیکنان استقلال ایستاده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی پشت بازیکنان استقلال ایستاده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید