استقلال هم راه پرسپولیس را رفت، بازیکنان ممنوع المصاحبه شدند

به گزارش مجله استخدام جدید، به گزارش خبرنگاران و بر اساس اعلام باشگاه استقلال، کلیه بازیکنان و مربیان استقلال از حضور در استودیوها، اماکن رسانه ای و ورزشی جهت انجام هرگونه مصاحبه تلویزیونی و مطبوعاتی با صداوسیما، خبرگزاری ها، روزنامه ها و دیگر رسانه ها تا خاتمه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ممنوع شدند.

استقلال هم راه پرسپولیس را رفت، بازیکنان ممنوع المصاحبه شدند

فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال، بعد از مثبت شدن تست کرونای تنی چند از بازیکنان و اعضای کادر فنی قوانین سختی را برای اعضای تیمش وضع نموده و به همین دلیل طی روزهای گذشته کلیه بازیکنان و مربیان را از حضور در اماکن عمومی و افتتاحیه ها منع نموده است.

روز گذشته نیز سرمربی محبوب آبی ها، که نظم و انضباط برای وی در اولویت واقع شده است، هرگونه حضور در مصاحبه ها و گفتگوهای تلویزیونی و رسانه ای را برای بازیکنان و مربیانش ممنوع نموده و این روزها خود از نزدیک و به صورت ویژه شرایط آبی پوشان را کنترل نموده و آن ها را زیر نظر دارد و با کوچک ترین اشتباه آن ها، قاطعانه برخورد نموده و کسر پنج درصد از قرارداد بازیکن خاطی را در نظر خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگاران، پیش از این باشگاه پرسپولیس هم برای جلوگیری از ابتلای بازیکنانش به کرونا چنین تصمیمی را اتخاذ نموده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1595

به "استقلال هم راه پرسپولیس را رفت، بازیکنان ممنوع المصاحبه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال هم راه پرسپولیس را رفت، بازیکنان ممنوع المصاحبه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید