اعتراض طرفداران نساجی به اشتباهات مکرر داوری

به گزارش مجله استخدام جدید، خبرنگاران - گروه استان ها: هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور عصر پنجشنبه بین تیم های نساجی مازندران و ماشین سازی تبریز برگزار گردید و طرفداران پرطرفدار ترین تیم لیگ برتر از همان دقایق اولیه با نمایش بنرهایی که روی آن نوشته شده بود آقای اصفهانیان اگر نمی توانید داوری را درست کنید استعفا دهید اعتراض سرخپوشان را به اشتباهات مکرر داوری در هفته های قبل نشان داد.

اعتراض طرفداران نساجی به اشتباهات مکرر داوری

استادیوم وطنی قائمشهر از ساعت ها قبل از آغاز بازی توسط عوامل انتظامی مسدود شد اما سکوهای استادیوم برخلاف هفته های گذشته از سوی تماشاگران پرنشده بود و جای خالی نیز وجود داشت.

در ماشین سازی تبریز، فرناندو دخسوس، سید احمدموسوی، محمد اهل شاخه، محمد کنعانی زادگان، رضا خالقی فر، فرید بهزادی کریمی، مصطفی سالاری، توحید غلامی، محمد خرم الحسینی، عزیز معبودی و احمدرضا زنده روح شاگردان محمدرضا مهاجری بودند و در حامد لک، حامد شیری، گئورگی گولسیانی، مجتبی ممشلی، فرشاد فرحی، احمد عبدالله زاده، محمد آبشک، سجاد آشوری، سید محمد میری و محمد عباس زاده شاگردان جواد نکونام در نساجی مازندران بودند.

دو کارت زرد اول این دیدار به علی شجاعی و محمد میری از تیم نساجی و کارت زرد بعدی نیز سید احمد موسوی داده شد و نیمه اول بازی با ضربه فنی خالقی فر که تیرک نساجی را به لرزه درآورده بود به سرانجام رسید.

دو تیم نساجی و ماشین سازی در نیمه اول بازی محتاطانه ای را از انجام داند و بیشتر تمرکزشان روی کارهای تدافعی بود و چشم به ضدحملات داشتند و تیم نساجی در نیمه دوم با انجام تعویض ها که مهدی نظری جایگزین محمد آبشک، امید سینگ به جای علی شجاعی شده بود، متحول شد.

نساجی برخلاف بازی های گذشته با انجام تعویض هایی در فاز تهاجمی رفت اما کوشش دوتیم در سرانجام نیمه دوم نیز نتیجه نداد و بازی پس از چهار دقیقه وقت اضافه نیز با نتیجه بدون گل به سرانجام رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 73

به "اعتراض طرفداران نساجی به اشتباهات مکرر داوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض طرفداران نساجی به اشتباهات مکرر داوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید