انتخابات آمریکا؛ از برخورد های بد با ترامپ خسته شده ام

به گزارش مجله استخدام جدید، برخی از حامیان دونالد ترامپ در نواحی عمدتا دموکرات نشین ویرجینیا، ویسکانسین و دیگر ایالات می گویند که با آن ها به خاطر عقاید محافظه کارانه اشان بد برخورد می گردد و حالا تصمیم گرفته اند کاروان های همبستگی تشکیل دهند. بگذارید ببینیم گردش با قطار ترامپ چه شکلی است و چه معنی و مفهومی برای کشور دارد.

انتخابات آمریکا؛ از برخورد های بد با ترامپ خسته شده ام

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش بی بی سی، روز یک شنبه است و اسکات پایو با جیپ رانگلر خود که با پرچم های ترامپ پوشیده شده است در یکی از محله های شمال ویرجینیا برای خودش گشت می زند. برای دو زنی که آستین حلقه ای به تن دارند و در حیاط جلوی خانه ای گپ می زنند دست تکان می دهد. آن ها هم نگاه خشمگینی به او می اندازند.

اما این واکنش برای پایو که 36 سال دارد و برنامه نویس است اصلا عجیب نیست.

ترامپ در بسیاری از آخر هفته ها به اینجا می آید تا در باشگاه گلف خودش، ترامپ ناسیونال، بازی کند، و فعالان ترقی خواه نیز برای اعتراض به سیاست های او در مقابل ورودی باشگاه تجمع می نمایند. در این منطقه عمدتا دموکرات نشین ویرجینیا برخورد سردی با حامیان ترامپ می گردد.

جولی بریسکمن، یکی از فعالان دموکراتی که در برابر ورودی باشگاه رئیس جمهور تجمع می نمایند، چند سال پیش به خاطر اشاره زشتی که به کاروان رئیس جمهور نموده بود معروف شد. او حالا یکی از مقامات انتخابی استان است، سِمَتی که تا حدودی نتیجه معروفیت جدیدش است.

وقتی پایو حدود یک سال پیش به این منطقه نقل مکان کرد از داستان بریسکمن آگاه شد. او حالا کاروانی از موتورسیکلت ها، جیپ ها و دیگر ماشین های عظیم چرخی را رهبری می نماید که با پرچم پوشیده شده اند و در خیابان مقابل باشگاه گلف مذکور بالا و پایین می فرایند. کارکرد این کاروان که به قطار ترامپ نیز معروف است خنثی کردن کار های بریسکمن و معترضان دموکرات است.

پایو درباره تصمیمش مبنی بر سازمان دهی این کاروان می گوید من از برخورد های بد با رئیس جمهورمان خسته شده ام. از بی احترامی ها خسته شده ام.

او از اقدامات آقای ترامپ برای مقررات زدایی - کاهش محدودیت ها برای کسب وکار - حمایت می نماید و موافق سیاست های مهاجرتی او است، مخصوصا کشیدن دیوار در مرز مکزیک.

او می گوید ترامپ سیاستمدار نیست، سازنده است.

این کاروان ها در امتداد جاده ها و راستا های خاکی نواحی لیبرال ویرجینیا، ویسکانسین و تگزاس حرکت می نمایند. در خیلی از این مناطق، اعضای این کاروان ها شاید مثل گروه ویرجینیا کاروان تشریفاتی رئیس جمهور را از نزدیک نبینند، اما همچنان حمایت خود را تعیین و رسا اعلام می نمایند.

برای خیلی ها، ایده پرچم های ترامپ 2020 روی وانت یادآور تصاویر ترسناک ماه گذشته شهر پورتلند است، هنگامی که کاروانی از حامیان ترامپ با لیبرال ها درگیر شد. آن روز یکی از هواداران رئیس جمهور به نام آرون دنیلسون به ضرب گلوله کشته شد، اما رفت وآمد کاروان ها در دیگر شهر های آمریکا مسالمت آمیز بوده است.

اسکات پایو برای حمایت از دونالد ترامپ به فکر تشکیل یک کاروان افتاد

دو چیز اعضای این کاروان ها را به یکدیگر پیوند می زند: علاقه به رئیس جمهوری و این احساس که در جوامع خود به حاشیه رانده شده اند.

هسته اصلی این کاروان ها از کسانی تشکیل شده است که خود را پایگاه رای رئیس جمهور توصیف می نمایند. آنالیز ها نشان می دهد که از منظر جمعیت شناسی، پایگاه رای رئیس جمهور از مردان و زنان سفیدپوستی تشکیل شده است که درآمد نسبتا بالایی دارند، اما کمتر از رای دهندگان دموکرات به دانشگاه رفته اند.

استیون نوروود، استاد تاریخ دانشگاه اکلاهما، می گوید که اعتقاد خیلی از این محافظه کار ها بر این است که نخبگان دموکرات با تحقیر به آن ها نگاه می نمایند، چون عقاید مذهبی بیشتری دارند و به تفنگ علاقه دارند. احساس بی توجهی به آن ها باعث خشم زیادی شده است.

به گفته او آن ها ترامپ را می بینند و او هم می تواند آن ها را متقاعد کند که از نخبگان بدش می آید.

ترامپ از رفتار بدی که با او در واشنگتن می گردد شاکی است و از پایگاه خود تجلیل می نماید - مردان و زنان فراموش شده.

اما وضع او دارد در نظرسنجی ها بدتر می گردد، و هوادارانش نگران سرنوشت او و خودشانند.

راجر کول، پیمانکار تعمیرات خانه، می گوید که وضع کسب وکارش در دوره ترامپ عالی بوده است

جفرسون کوئی، استاد تاریخ دانشگاه وندربیلت در نشویل، می گوید که این جماعت حس می نمایند که حقوق سیاسی و اقنصادی مادرزادیشان دارد از دست می رود. برای همین دارند فریاد می کشند.

یا بر زنگوله گاو می کوبند، کاری که راجر کول، 64 ساله و پیمانکار تعمیرات خانه، در یکی از یک شنبه های اخیر کرد.

او با پرچم ترامپ کنار کشنده عظیمش ایستاده بود، مدل 1980 که به مشکل فرمان اتوماتیک خورده بود و در برابر باشگاه گلف رئیس جمهور متوقف شده بود. کول در آن لحظه از کاروان جدا افتاده بود، اما داشت با آن زنگوله حمایت خود را نشان می داد.

این کاروان، مثل خیلی های دیگر در سراسر آمریکا، به شکل خودجوش شکل گرفت و کمکی از اعضای ستاد انتخاباتی ترامپ دریافت نکرد. پایو می گوید که 100 درصد خودجوش بود.

کلر کرنزلوک، مادر 4 فرزند و ساکن ایالت ویسکانسین که کاروانی متشکل از 500 نفر در این ایالت راه انداخته است، می گوید که این کاملا یک جنبش مردمی بود.

این کاروان های ماشینی به مرور زمان عظیمتر شده اند. پایو می گوید که کاروان ویرجینیا در اوایل تابستان با 30 نفر آغاز شد و حالا به 168 میهن پرست رسیده است. البته همه آن ها هر هفته در برنامه شرکت نمی نمایند، اما هر وقت که بتوانند می آیند.

مایک تیلور، آتشنشان بازنشسته، با کشنده اش در کاروان حمایت از ترامپ حاضر شده بود

این کاروان ها حس همبستگی میان هواداران ترامپ را افزایش می دهد، گروهی از مردم که به خودشان می گوید مردم عادی.

لی جکسون شاکی 73 ساله یکی از آن ها است و در یکی از یک شنبه های اخیر پشت فرمان پیکاپش نشسته بود. او می گوید که ترامپ برخلاف اغلب سیاستمداران دیگر آن ها را درک می نماید.

پدر او مزرعه پرورش خوک داشت و خودش در ویرجینیا عظیم شد و حالا هم به عنوان حسابدار کار می نماید. به گفته او بار ها شده است که صحبت های رئیس جمهور را از تلویزیون شنیده ام با خودم فکر نموده ام که عجب! این که حرف من است.

او که به شکار می رود و با تفنگ عظیم شده است می گوید که دفاع رئیس جمهوری از متمم دوم قانون اساسی برایش جذاب است. این متمم از حق مالکیت اسلحه پاسداری می نماید.

شاکی در عین حال معتقد است که کار های رئیس جمهور برای اقتصاد خوب بوده است و او خیلی از این مقرراتی را که کسب وکار ها را خفه می کردند ساده نموده است.

روی برخی از ماشین های کاروان ویرجینیا نوشته شده است: تیم واکنش سریع ملی ترامپ. آن ها از جاده ای در نزدیکی رود پوتوماک پایین می فرایند و از مقابل ورودی باشگاه گلف رئیس جمهوری رد می شوند.

لی جکسون شاکی می گوید که از سیاست های مالی رئیس جمهور خوشش می آید

مایک تیلور 62 ساله آتشنشان بازنشسته ای است که یک کشنده کنوورث مدل 1979 را می راند و می گوید که ترامپ حامی کشور و کارگرانش است: او اجازه نمی دهد که دیگر کشور ها از ما جلو بزنند، مخصوصا چین.

چند متر دورتر، فعالان ترقی خواه روی پیاده رو تجمع خود را برگزار می نمایند. بیرق هایی به دست دارند که رئیس جمهور را به کشتن دموکراسی متهم می نماید و تی شرت هایشان به نام جو بایدن، نامزد حزب دموکرات، و کاملا هریس، یار انتخاباتی او، مزین شده است.

جولی بریسکمن 53 ساله هنوز هم مرتب در این برنامه ها حاضر می گردد. او در یک تماس تلفنی می گوید که در مقابل باشگاه پلاکاردی در دست دارد که رویش نوشته شده است حبسش کنید. بریسکمن می گوید که محل زندگیش قبلا به جمهوری خواستار رای می داد، اما حالا بیشتر به دموکرات ها رای می دهد.

الیهو و ازرا، بچه های کلر کرنزلوک، همراه او با ماشین شاسی بلندش که رویش نوشته شده بود مدافع نظم و قانون به کاروان ویسکانسین پیوستند

او با تامل بر گردهمایی هواداران ترامپ در محله های مختلف در غالب این کاروان ها به منظور بیان عقایدشان می گوید این که به شما بگویند که عقایدتان کهنه شده است شاید دردناک باشد. واکنش آن ها ناشی از احساس شنمایندگی سفیدپوستان است.

مگن دوناهیو، یکی دیگر از شرکت نمایندگان در این تجمع، در حالی که تی شرت بایدن-هریس به تن دارد کنار خیابان ایستاده است و عبور کاروان ترامپ را تماشا می نماید. او به کامینون های کاروان اشاره می نماید و می گوید که این کشنده ها را با پرچم هایشان می بینید. عین فرقه ها رفتار می نمایند.

جو حاکم بر خیابان بسیار شنماینده است. برخی از هواداران ترامپ بر سر فعالان ترقی خواه فریاد می کشند و با الفاظ مختلف صدایشان می زنند - درمانده ها! پایو می گوید که طرف مقابل هم برخی وقت ها بطری های پر از آب به طرف رانندگان کاروان پرتاب می نماید.

او با کف دست روی فرمان گلی ماشینش می کشد و به طرف باشگاه رئیس جمهور می راند. پرچم آمریکایی که به کنار ماشینش نصب نموده است در باد تکان می خورد.

او می گوید که این پرچم سد راه چیز هایی می گردد که به طرفش پرتاب شده اند: پرچم از من مراقبت می نماید. او پرچم را همان طور که در مدرسه پیشاهنگی در فلوریدا آموخته بود گره زده است. ظاهرا گره زدن مهارت مفیدی برای یک رهبر کاروان است.

در پارکینگی در آن نزدیکی هوا بوی کاج و ضدعفونی نماینده دست می دهد، موتور های چهار سیلندر می غرند و مردم هم با صدای بلند صحبت می نمایند. پایو به آن ها می گوید که حواسشان به پلاکارد های آبی و قرمزی که برای حمایت از ترامپ درست نموده اند باشد. او می گوید که باید از آن ها مراقبت کنیم و شرح می دهد که فعالان ترقی خواه بعضا آن ها را پاره می نمایند: دفعه پیش پلاکارد ها را روی درخت ها انداختند.

بعدازظهر که می گردد آقای رئیس جمهور باشگاه را ترک می نماید و مردم هم به خانه های خود می فرایند.

پایو می گوید که برنامه به نظرش عالی برگزار شده است. در امتداد خیابان راه می رود و پلاکارد ها را جمع می نماید. معلوم نیست که نتیجه انتخابات چه خواهد شد و چه سرنوشتی در انتظار آقای رئیس جمهور و حامیانش است، پایو، اما به آخر هفته بعدی و کاروانی دیگر فکر می نماید.

منبع: فرارو
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1272

به "انتخابات آمریکا؛ از برخورد های بد با ترامپ خسته شده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابات آمریکا؛ از برخورد های بد با ترامپ خسته شده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید