باتیستا: باشگاه قول داد مشکلم را حل نماید، شنیده ام لیگ از 10 خرداد آغاز می گردد

به گزارش مجله استخدام جدید، هافبک برزیلی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: مسئولان باشگاه قول داده اند که تا هفته آینده مشکل سفرم به برزیل را رفع نمایند.

باتیستا: باشگاه قول داد مشکلم را حل نماید، شنیده ام لیگ از 10 خرداد آغاز می گردد

مگنو باتیستا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد اینکه هنوز پیروز به ترک ایران نشده است، گفت: چند بار در این زمینه صحبت کردم و همچنان منتظر باشگاه هستم تا شرایط را برای رفتنم از ایران فراهم کند. در این مدت باشگاه با مسائل اقتصادی روبرو بوده ولی مسئولان قول داده اند که هفته آینده مشکلم را حل نمایند تا به برزیل برگردم و زانویم را جراحی کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا در ایران زانویش را جراحی نکرد؟ گفت: خانواده من در ایران نیستند و برایم سخت بود که در شرایطی که تنها هستم زانویم را جراحی کنم. در این مدت، زمان را از دست دادم و اگر دو ماه پیش عمل می کردم الان خیلی جلو بودم. امیدوارم هر چه زودتر مسائل رفع گردد تا به برزیل برگردم.

باتیستا در مورد اینکه نظرش در مورد تعطیلی قطعی یا ادامه دادن مسابقات لیگ برتر چیست بیان کرد: در این زمینه با خیلی از دوستان فوتبالیستم صحبت نموده و شنیده ام لیگ از دهم خردادماه ادامه پیدا خواهد نمود. امیدوارم شرایط مناسب گردد و بازی ها ادامه پیدا کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1026

به "باتیستا: باشگاه قول داد مشکلم را حل نماید، شنیده ام لیگ از 10 خرداد آغاز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باتیستا: باشگاه قول داد مشکلم را حل نماید، شنیده ام لیگ از 10 خرداد آغاز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید