بازسازی 173 واحد مسکونی در منطقه زلزله زده شنبه

به گزارش مجله استخدام جدید، خبرنگاران: فرماندار شهرستان دشتی گفت: در اجرای مرحله دوم بازسازی واحدهای مسکونی مناطق زلزله زده منطقه شنبه شهرستان دشتی عملیات بازسازی 173 واحد شروع شد.

بازسازی 173 واحد مسکونی در منطقه زلزله زده شنبه

جهت دریافت خدمات بازسازی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران از بوشهر،سید علی هاشمی ظهر امروز در نشست آنالیز مسائل ومشکلات مناطق زلزله زده بخش شنبه وطسوج اظهار کرد:با توجه به اتمام ساخت بعضی منازل در مناطق زلزله زده مقرر گشت افرادی جهت محاسبات در دوروز در طول هفته به بنیاد مسکن شهرستان مراجعه نمایند.

وی اضافه کرد:هم اکنون 670 نفر از اهالی مناطق زلزله زده که در فاز اول منازل آنها بازسازی شده است تسویه حساب نموده اند و کسانی که در منازل خود سکونت پیدانموده اند می توانند با مراجعه به بنیاد مسکن تسویه حساب نمایند.

هاشمی توضیح داد:در فاز دوم که 372 واحد مسکونی مشمول بازسازی شده اند عملیات اجرایی 173 توسط صاحبان املاک شروع شده که مابقی آنها نیز در دست اقدام است.

وی توضیح داد:تا به امروز طرحها و پروژه های عمرانی متعددی در این مناطق انجام شده است که تعدادی از این پروژه ها افتتاح شده و تعدادی نیز در دست اقدام است.

فرماندار دشتی از اجرای شش طرح هادی در روستاهای زلزله زده شنبه خبرداد و اعلام کرد:در حال حاضر 6طرح هادی در شهر شنبه و روستاهای زلزله زده این بخش با اعتبار 60 میلیارد ریال توسط بنیاد مسکن در دست اجرا است که طرح هادی روستای سنا مورد بهره برداری قرار گرفته و مابقی طرحها نیز از پیشرفت خوبی برخوردار هستند.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 913

به "بازسازی 173 واحد مسکونی در منطقه زلزله زده شنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی 173 واحد مسکونی در منطقه زلزله زده شنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید