باز هم درگیری لفظی با خبرنگاران، دایی: برای مساوی به اهواز نیامده بودیم

به گزارش مجله استخدام جدید، علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا می گوید: وقتی شما در آخرین دقایق گل مساوی را می خورید و پس از آن حمله می کنید و به گل برتری می رسید یعنی برای مساوی نیامده بودید.

باز هم درگیری لفظی با خبرنگاران، دایی: برای مساوی به اهواز نیامده بودیم

به گزارش خبرنگاران ، علی دایی موفق شد سه امتیاز بازی سخت و پایاپای مقابل فولاد را در دقایق پایانی بازی به دست آورد. او در کتفرانس خبری بعد از بازی معتقد است با همه سختی هایی که بازی با فولاد در اهواز دارد اما انتظار پیروزی در این مسابقه را از شاگردانش داشته. او در همین رابطه شرح می دهد: در مجموع بازی خیلی خوبی بود ما آمده بودیم که سه امتیاز را بگیریم. در هفته جاری هم خیلی کار نموده بودیم و این انتظار را داشتیم که به پیروزی برسیم اما از سوی دیگر می دانستیم که کار سختی داریم و در این بازی فشار زیادی به ما آمد.

دایی معتقد است شاگردانش با وجود شرایط سخت آب و هوایی اما موقعیت های گلزنی برابری با فولاد داشتند: ما به این شرایط آب و هوایی عادت نداریم و همین موضوع دست ما را بسته بود. اما با وجود این شرایط موقعیت های گلی که تیم ما بدست آورد اندازه فولاد بود.

سرمربی سایپا تاکید می نماید: وقتی شما در آخرین دقایق گل مساوی را می خورید و پس از آن حمله می کنید و به گل برتری می رسید یعنی برای مساوی نیامده بودید.

علی دایی بعد از حضور در نشست خبری درحالی که مقابل دوربین های صدا و سیما قرار نگرفت با ناراحتی خطاب به آنها گفت باید از شما اجازه بگیرم که با چه کسانی صحبت کنم. من دوست ندارم با صدا و سیما صحبت کنم و اکنون هم مقابل لوگوی صدا و سیما نمی نشینم.

9

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 22 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 27

به "باز هم درگیری لفظی با خبرنگاران، دایی: برای مساوی به اهواز نیامده بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باز هم درگیری لفظی با خبرنگاران، دایی: برای مساوی به اهواز نیامده بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید