بایدن در دو ایالت مهم از ترامپ جلو افتاد

به گزارش مجله استخدام جدید، فارس نوشت: نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که نامزد حزب دموکرات انتخابات 2020 آمریکا در دو ایالت کلیدی از رقیب جمهوری خواه خود پیشی گرفته است.

بایدن در دو ایالت مهم از ترامپ جلو افتاد

نتایج نظر سنجی مشترک روزنامه نیویورک تایمز - کالج سینا نشان می دهد که جو بایدن، نامزد دموکرات ها در انتخابات 2020 آمریکا در دو ایالت کلیدی از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و رقیب جمهوری خواه خود پیش افتاده است.

به نوشته وبگاه هیل، نتایج این نظرسنجی نشان می دهد که بایدن در ایالت پنسیلوانیا با 7 درصد و در ایالت فلوریدا با 5 درصد از ترامپ پیشی گرفته است.

به عبارت دیگر در ایالت پنسیلوانیا 49 درصد از پاسخ دهندگان در این نظرسنجی به بایدن و 42 درصد دیگر نیز به ترامپ رأی داده اند.

در ایالت فلوریدا نیز 47 درصد از بایدن و 42 درصد دیگر از ترامپ حمایت نموده اند.

رقابت انتخاباتی در این دو ایالت سر نوشت ساز که ترامپ در سال 2016 با اختلاف کمی در آنها پیروز شد، پیش از مناظره انتخاباتی این دو نامزد تقریباً پایاپای بوده است.

نظر سنجی مشترک دیگری از سوی شبکه ای بی سی و روزنامه واشنگتن پست بعد از این مناظره، فزونی 9 درصدی بایدن در ایالت پنسیلوانیا را نشان داد.

همچنین بعد از بر گزاری این مناظره، نظر سنجی مشترک شبکه سی ان بی سی و مرکز تحقیقاتی چنج ریسرچ نیز نشان از فزونی 13 درصدی بایدن در سطح ملی داشت.

این نظرسنجی، از روز چهارشنبه بعد از بر گزاری مناظره انتخاباتی ترامپ و بایدن شروع شده است و ظاهراً تا آدینه روز اعلام مثبت شدن تست کرونای ترامپ ادامه داشته است.

بر اساس گزارش روزنامه نیویورک تایمز، در جریان این نظرسنجی در روز آدینه یعنی روز اعلام خبر ابتلای ترامپ به کرونا، حمایت از بایدن کاهش یافته است.

در حالی که حدس ها در خصوص شرایط بیماری ترامپ روز به روز افزایش می یابد، ترامپ بامداد امروز با انتشار پیامی ویدئویی اظهار داشت که حال او خوب است.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1287

به "بایدن در دو ایالت مهم از ترامپ جلو افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن در دو ایالت مهم از ترامپ جلو افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید