بدرقه نخست وزیر استرالیا با پاشیدن رنگ به خودرویش (

به گزارش مجله استخدام جدید، نخست وزیر استرالیا که به سیاست های سختگیرانه اش در قبال مهاجران شناخته می گردد، هنگام خارج شدن از دانشگاه کوئینزلند با اعتراضات مدافعان حقوق پناهجویان روبرو و به خودروی او رنگ قرمز پاشیده شد.

بدرقه نخست وزیر استرالیا با پاشیدن رنگ به خودرویش (

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران از فارس، اسکات موریسون نخست وزیر استرالیا مجبور شد با اسکورت نیروهای امنیتی از ساختمان دانشگاه کوئینزلند خارج گردد، زیرا فعالان حقوق پناهجویان در اعتراض به سیاست های او تجمع نموده و به خودرویش رنگ قرمز پاشیدند.

گروهی از معترضان در پردیس اصلی دانشگاه در شهر بریزبن، مرکز ایالت کوئینزلند، تجمع کردند و او را با پاشیدن رنگ قرمز به خودروی دولت استرالیا بدرقه کردند.

بعد از این اتفاق، در حالی که معترضان شعار پناهجویان را آزاد کنید سر داده بودند، موریسون در اسکورت نیروهای پلیس سوار خودروی دیگری شد.

موریسون که به دلیل سیاست های سختگیرانه مهاجرت و مرزی خود مورد انتقاد گروه های مدافع حقوق پناهندگان واقع شده است، بعد از خلاص شدن از این حادثه، آن را بسیار ناامیدکننده توصیف کرد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا رویکرد سختگیرانه نخست وزیر استرالیا در قبال مهاجران را مورد ستایش قرار داده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1295

به "بدرقه نخست وزیر استرالیا با پاشیدن رنگ به خودرویش (" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدرقه نخست وزیر استرالیا با پاشیدن رنگ به خودرویش ("

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید