بستری 17 بیمار نو مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی کاشان

به گزارش مجله استخدام جدید، رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در 24 ساعت گذشته 17 بیمار تازه مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی کاشان بستری شدند.

بستری 17 بیمار نو مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی کاشان

به گزارش از ، سیدعلیرضا مروجی رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه تا به امروز 168 هزار و 977 نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده اند، گفت: 11 هزار و 25 بیمار مبتلا به کرونا ویروس تا به امروز از مراکز درمانی منطقه کاشان مرخص شده اند.

او گفت: در 24 ساعت گذشته در منطقه کاشان 17 بیمار نو مبتلا به کرونا ویروس بستری شده اند که 13 نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند و از این تعداد یک نفر اهل توابع منطقه کاشان و 12 نفر اهل کاشان هستند، حداکثر سن بیماران بستری در بیمارستان شهید بهشتی 83 سال و حداقل سن بستری 41 سال است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان بیان کرد: در 24 ساعت گذشته در بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل چهار بیمار نو بستری شده است.

او ادامه داد: در مجموع فعلاً 220 بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند که از این تعداد 195 نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و 25 نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل تحت درمان قرار دارند.

مروجی توضیح داد: 39 نفر از کل بیماران مبتلا به کرونا ویروس در این منطقه در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند که از این تعداد 34 نفر در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهید بهشتی و پنج نفر در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان سیدالشهدا تحت درمان قرار دارند.

او توضیح داد: چهار مورد فوتی در بیمارستان های منطقه کاشان در 24 ساعت گذشته رخ داده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: با اضافه شدن 58 مورد نو تست کرونا تا به امروز جواب آزمایش 23 هزار و 91 نفر از نظر تست کرونا مثبت شده است.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1815

به "بستری 17 بیمار نو مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی کاشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بستری 17 بیمار نو مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی کاشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید