بیانیه گوگل خطاب به همه کارمندان اروپا ، خاورمیانه و آفریقا: از خانه خارج نشوید ، دورکاری کنید

به گزارش مجله استخدام جدید، شرکت گوگل که پیش از این به علت خطرات شیوع ویروس کرونا به کارمندان خود در ایالات متحده گفته بود از خانه کار نمایند، اکنون در بیانیه ای جدید، ابعاد توصیه خود را گسترش داده است و به همه کارمندان خود در سراسر دنیا توصیه می نماید از خانه کار نمایند.

بیانیه گوگل خطاب به همه کارمندان اروپا ، خاورمیانه و آفریقا: از خانه خارج نشوید ، دورکاری کنید

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گوگل از همه کارمندان خود در اروپا، خاورمیانه و آفریقا می خواهد از خانه کار نمایند.این یک گام بزرگ تر از سیاست های قبلی گوگل است.

سایر غول های سیلیکون ولی از جمله فیس بوک ، آمازون و توییتر نیز به کارمندان خود توصیه نموده اند که از خانه کار نمایند. حدود یک هفته پیش، گوگل به کارمندان آمریکایی خود در ایالت های واشنگتن و کالیفرنیا توصیه نموده بود از خانه کار نمایند. سپس این توصیه شامل افرادی شد که در دفتر 8000 نفری این شرکت دوبلین در ایرلند مشغول کار هستند. گوگل پس از آن، ابعاد توصیه خود را به 11 دفتر در آمریکای شمالی گسترش داد. گوگل در کل حدود 100 هزار کارمند دارد که بیشتر آنها در آمریکای شمالی مستقر هستند.

گوگل هنوز هیچ مورد تایید شده ابتلا به ویروس را در کارمندان آمریکایی خود گزارش ننموده است ، اما یک کارمند در دفتر زوریخ در اواخر فوریه مبتلا تشخیص داده شد. این غول فناوری همچنین هفته گذشته اعلام نمود مصاحبه های شغلی حضوری را به حالت تعلیق درآورد.

سایر شرکت های سیلیکون ولی نیز اقدامات مشابه کار از راه دور را انجام داده اند: فیس بوک ، آمازون و توییتر نیز از کارمندان در دفاتر کالیفرنیا و سیاتل خواسته اند که از خانه کار نمایند. آمازون و فیس بوک دو مورد تأیید شده را بین نیروی کار سیاتل خود مشاهده نموده اند. در این میان ، رویدادهای مهم فناوری از جمله کنگره جهانی موبایل ، F8 فیس بوک ، I / O گوگل نیز لغو شده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 768

به "بیانیه گوگل خطاب به همه کارمندان اروپا ، خاورمیانه و آفریقا: از خانه خارج نشوید ، دورکاری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه گوگل خطاب به همه کارمندان اروپا ، خاورمیانه و آفریقا: از خانه خارج نشوید ، دورکاری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید