تاج: قرار نبود صحبت های کی روش پخش گردد

به گزارش مجله استخدام جدید، رییس فدراسیون فوتبال می گوید مصاحبه کی روش از روی عصبانیت بوده و پس از رسیدن پول به اعضای تیم ملی، قرار نبوده که مصاحبه سرمربی پرتغالی منتشر گردد.

تاج: قرار نبود صحبت های کی روش پخش گردد

به گزارش خبرنگاران، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره صحبت های کارلوس کی روش مبنی بر این که وزارت ورزش پول و پاداش بازیکنان و کادرفنی تیم ملی را خرج غذای فدراسیون و تیم المپیک کرد شرح داد: این مصاحبه به پیش از جام ملت ها برمی گردد که در آن موقع پول به علت کارهای گمرکی و مسائل بانکی در گمرک بود و به دست اعضای تیم نرسیده بود. قرار بود که این مصاحبه پخش نگردد زیرا بلافاصله پول به دست کادر فنی و بازیکنان تیم رسید.

وی با تأیید صحبت های نمایندگان وزارت ورزش افزود: در طول سه چهار بازی اخیر تیم ملی در جام ملت های آسیا بیش از یک میلیون دلار به بازیکنان تیم ملی پاداش داده شد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره برنامه ریزی بلند مدت در این فدراسیون برای نتیجه دریافت تیم ملی در آسیا توضیح داد: در ابتدا بگویم که مردم بهترین قاضی برای عملکرد کی روش هستند و با همین نتایج هم عملکرد این مربی برای مردم راضی نماینده ارزیابی شده است. گاهی اوقات در قراردادها محدودیت هایی به وجود می آید که مجالش نیست که در تلویزیون گفته گردد و من این مجال را نمی بینم. ما باید برنامه ریزی بلندمدتی داشته باشیم که البته در این راستا کارهای زیرساختی و ماندگاری را آغاز نموده ایم. مجموعه پک و چمن های آن از جمله این زیرساخت ها هستند.

تاج اضافه نمود: همچنین با صحبت هایی که با رئیس فدراسیون قطر و مجید جلالی داشتیم کشور را به 9 منطقه تقسیم کردیم که در ابتدا توانستیم بیش از 200 بازیکن بلند قد را شناسایی کنیم و به مرور ین تعداد به بیش از 330 و پس از آن به 730 بازیکن رسید. البته رئیس فدراسیون فوتبال قطر هم به ما گفت که 5-6 بازیکن را در اختیار آن ها بگذاریم تا در کمپ اسپایر به آن ها تعلیم دهند تا در آینده برای تیم ملی ایران بازی نمایند اما ما قبول نکردیم زیرا برای خود ما خوب نبود امثال یونس دلفی ها و الله یار صیادمنش ها هم از آموزشگاه های خودمان به این سطح رسیده اند و ما هم می توانیم بازیکنان خوبی پرورش دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 133

به "تاج: قرار نبود صحبت های کی روش پخش گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج: قرار نبود صحبت های کی روش پخش گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید