تجمع والدین و دانش آموزان در مدارس خرم آباد در روزهای اوج کرونا

به گزارش مجله استخدام جدید، مدارس خرم آباد تنها دو روز در هفته برای ثبت نام اختصاص داده اند و این موضوع باعث تجمع مردم و شیوع بیشتر کرونا می گردد. در این راستا پیشنهاد شده است روزهای ثبت نام دانش آموزان به چهار روز در هفته افزایش یابد.

تجمع والدین و دانش آموزان در مدارس خرم آباد در روزهای اوج کرونا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، پس از گذشت چند هفته از سرانجام سال تحصیلی زمان شروع ثبت نام دانش آموزان در مدارس برای سال تحصیلی آینده شروع شده است.

بیشتر دانش آموزان در مدارس قبلی خود به صورت اتوماتیک اسم نویسی می شوند اما دانش آموزان سال آخر ابتدایی و سال آخر پایه اول متوسطه با توجه به اینکه پایه تحصیلی آنان عوض شده بایستی در مدارس جدیدی ثبت نام نمایند.

تعدادی از والدین این دانش آموزان نسبت به عملکرد آموزش و پرورش استان در بحث ثبت و نام ها انتقاداتی مانند اینکه چرا زمان ثبت و نام مدارس با یکدیگر متفاوت است و اینکه با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور چرا بایستی تنها در دو روز در هفته در مدارس ثبت و نام وجود داشته باشد و همین موضوع باعث تجمع بیش از حد دانش آموزان و والدینشان و خدایی ناکرده شیوع کرونا در آن ها می گردد.

از طرفی این ازدحام ها سلامت مدیران و کارکنان مدارس را نیز در معرض خطر قرار داده است.

برای انتقال این گلایه ها به مسئولان آموزش و پرورش استان به سراغ معاون متوسطه آموزش و پرورش استان لرستان رفتیم.

با متخلفین برخورد می گردد

نصرالله بازگیریان اظهار کرد: دبیرخانه ثبت و نام استان فعال شده و به صورت روزانه فعالیت ثبت و نامی مدارس استان را آنالیز می نماید و در صورتی که تخلفی روی دهد با مدیر آن مدرسه به شدت برخورد می گردد.

وی اعلام کرد: با توجه به شیوع کرونا بایستی جلوی تجمع در محل های ثبت و نام گرفته گردد. به همین دلیل به مدیر کل آموزش و پرورش استان پیشنهاد داده ایم که به جای دو روز در هفته فرآیند ثبت نام چهار رو در هفته باشد.

معاون متوسطه آموزش و پرورش لرستان در مورد زمان برگزاری آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی نیز اعلام کرد: زمان برگزاری آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی توسط وزارت خانه تعیین می گردد و این اداره کل دخل و تصرفی بر آن ها ندارد.

با توجه اهمیت موضوع و از آنجایی که شیوع کرونا در لرستان به اوج رسیده است انتظار می رود مدیرکل آموزش و پرورش لرستان سریع تر نسبت به این موضوع تصمیم مناسب بگیرد تا هم سلامت کارکنان مدارس کمتر در معرض خطر قرار گیرد و هم اولیا و دانش آموزان متقاضی ثبت نام.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1157

به "تجمع والدین و دانش آموزان در مدارس خرم آباد در روزهای اوج کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمع والدین و دانش آموزان در مدارس خرم آباد در روزهای اوج کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید