توزیع بسته های غذایی در مناطق کم برخوردار به همت دانشجویان جهادی صنعتی قم

به گزارش مجله استخدام جدید، مسئول گروه دانشجویی جهادی آل طه دانشگاه صنعتی قم گفت: با توجه به فرا رسیدن سال نو، دانشجویان جهادی دانشگاه صنعتی قم با جمع آوری کمک های مردمی، به توزیع بسته های غذایی در مناطق محروم می پردازند.

توزیع بسته های غذایی در مناطق کم برخوردار به همت دانشجویان جهادی صنعتی قم

علی فراهانی، مسئول گروه دانشجویی جهادی آل طه دانشگاه صنعتی قم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: هرچند که با وجود بروز و شیوع کرونا حال و احوال تمامی مردم خوب نیست، اما بخشی زیادی از مردم در این ایام زندگی شان تحت الشعاع قرار گرفته و به سختی بیشتری افتاده اند.

فراهانی افزود: خانواده هایی که از قبل شرایط مالی ضعیفی داشتند و کم برخوردار بودند، با شیوع این بیماری اکنون روزگارشان بدتر از قبل شده است. به این منظور تصمیم گرفتیم کمکی هرچند کوچک به این خانواده ها کنیم.

این دانشجوی جهادی در ادامه گفت: دراین حرکت ما چالش هایی را در فضای مجازی برای دعوت به شرکت در این عمل خیر راه اندازی کردیم و طی آن از مردم خواستیم کمک های مالی شان را برای ما ارسال کنند.

وی گفت: هزینه بسته هایی که برای خانواده های کم برخوردار در نظر گرفته شده حدود 150 هزار تومان بوده و تا قبل عید نوروز این بسته ها را که شامل موادغذایی است، در مناطق محروم توزیع می کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 906

به "توزیع بسته های غذایی در مناطق کم برخوردار به همت دانشجویان جهادی صنعتی قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع بسته های غذایی در مناطق کم برخوردار به همت دانشجویان جهادی صنعتی قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید