توکلیان: اگر نمی خواهند انتخابات کشتی را تا المپیک برگزار کنند، بگویند

به گزارش مجله استخدام جدید، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: اعتقادم بر این است که حتی اگر نمی خواهند انتخابات را تا المپیک برگزار کنند، این موضوع را بگویند تا هرچه سریع تر آرامش بر کشتی حکمفرما شود.

توکلیان: اگر نمی خواهند انتخابات کشتی را تا المپیک برگزار کنند، بگویند

امیر توکلیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درخصوص وضعیت فعلی کشتی گفت: کمتر از 18 ماه تا المپیک باقی مانده و با وجودی که کشتی ورزش اول کشور به لحاظ مدال آوری است، اما هنوز تکلیف انتخابات فدراسیون را معین نکرده اند. اگر واقعا می خواهند برگزاری انتخابات را به بعد از المپیک 2020 موکول کنند، لااقل این را بگویند تا همه تکلیف کار را بدانند و فدراسیون فعلی مورد حمایت قرار گیرد تا با آرامش کارش را برای المپیک دنبال کند.

وی تاکید کرد: من کاندیدای انتخابات فدراسیون کشتی نیستم و طبق برنامه ریزی قبلی کارمان را انجام می دهیم. من کارم فنی است، از روز اولی هم که قبول مسئولیت کردم، کارهای مان از طریق فدراسیون به خوبی اجرا شده و کاری روی زمین نمانده اما حقیقتا بلاتکلیفی برای کشتی خوب نیست. هر کار و اقدامی که می خواهند انجام دهند باید این را در نظر بگیرند که شاید در انتخابات اتفاق دیگری در انتظار کشتی باشد و رئیس بعدی مخالف این اقدام. این چیزها آدم را نگران می کند. اعتقادم بر این است که حتی اگر نمی خواهند انتخابات را تا المپیک برگزار کنند، این موضوع را بگویند تا هرچه سریع تر آرامش بر کشتی حکمفرما شود.

نایب قهرمان جهان در سال 2001 درمورد ورود هم دوره ای هایش به انتخابات فدراسیون کشتی گفت: هنوز که هیچ کسی به صورت رسمی در انتخابات ثبت نام نکرده، اما ما هم در فضای مجازی و رسانه ها می بینیم که تعدادی از گوش شکسته ها قصد ورود به انتخابات را دارند. اگر آنها این توانایی را در خودشان می بینند که کشتی را اداره کنند، خوب است که بیایند و کمک کنند چون از جنس کشتی هستند و قطعا در نهایت مجمع به کسی رأی خواهد داد که به نفع کشتی باشد و برنامه بهتری برای کار داشته باشد.

توکلیان ادامه داد: البته امیدوارم این بار گوش شکسته ها دور هم جمع شوند و اینطور نباشد که همدیگر را تخریب کنند. آنها باید با هم کار کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 151

به "توکلیان: اگر نمی خواهند انتخابات کشتی را تا المپیک برگزار کنند، بگویند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توکلیان: اگر نمی خواهند انتخابات کشتی را تا المپیک برگزار کنند، بگویند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید