ثبت رکورد هایی جدید در تاریخ سری A در مصاف خانگی یوونتوس با سامپدوریا

به گزارش مجله استخدام جدید، برد خانگی بانوی پیر مقابل آبی پوشان شهر جنوا با ثبت رکوردهایی جدید در لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا همراه بود.

ثبت رکورد هایی جدید در تاریخ سری A در مصاف خانگی یوونتوس با سامپدوریا

به گزارش خبرنگاران ، در بازی پرحاشیه امروز (شنبه) تیم های فوتبال یوونتوس و سامپدوریا در استادیوم آلیانتس تورین با برد 2 بر یک بانوی پیر سرانجام یافت، رکوردهایی جدید به ثبت رسید.

یوونتوس با کسب هفدهمین پیروزی اش در هفته سرانجام نیم فصل نخست سری A و با احتساب دو تساوی اش مقابل جنوا و آتالانتا 53 امتیازی شد و رکورد جدیدی برای کسب بیشتری امتیاز در سرانجام نیمه اول فصل به ثبت رساند.

یوونتوس که در حال حاضر با تنها 11 گل خورده و 38 گل زده به ترتیب بهترین خط دفاعی و خط حمله سری A را دارد، از ماه اکتبر سال 2017 در هیچیک از بازی های خانگی اش در لیگ بیش از یک گل نخورده است و در بازی امروز هم این روند ادامه پیدا کرد.

رکورد دیگری که در این بازی برای سری A به ثبت رسید توسط فابیو کوالیارلا بود. مهاجم سامپدوریا که از روی نقطه پنالتی گل تساوی را مقابل تیم سابقش به ثمر رساند، به اولین بازیکن بعد از دیوید ترزگه، مهاجم سابق یوونتوس (از سال 2005) تبدیل شد که در 9 بازی متوالی گل می زند. او در حالی این رکورد را به ثبت رساند که سه روز پیش رکورد سال 2002 کریستین ویری برای گلزنی در 8 بازی متوالی سری A را تکرار نموده بود. رکورد گلزنی در بازی های متوالی متعلق به گابریل باتیستوتا مهاجم آرژانتینی سابق فیورنتینا است که سال 1994 در 11 بازی متوالی برای فلورانسی ها گل زد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 112

به "ثبت رکورد هایی جدید در تاریخ سری A در مصاف خانگی یوونتوس با سامپدوریا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت رکورد هایی جدید در تاریخ سری A در مصاف خانگی یوونتوس با سامپدوریا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید