خبرنگاران استاندار گلستان با حضور در سامد به مسائل مردم رسیدگی کرد
به گزارش مجله استخدام جدید، گرگان - خبرنگاران - هادی حق شناس استاندار گلستان امروز سه شنبه از طریق مرکز پاسخگویی و ارتباطات مردمی سامد به مسائل، درخواست ها و مطالبات مردم نقاط مختلف استان به صورت حضوری و تلفنی پاسخ داد.

16 شهروند به صورت حضوری و 832 تماس گیرنده از مناطق مختلف استان مسایل، مسائل و دغدغه های شخصی و عمومی خود را با کننده دولت در میان گذاشتند.
به دلیل تعداد زیاد تماس های تلفنی، 6 کارشناس مرکز سامد به عنوان کننده استاندار به تماس های شهروندان پاسخ دادند.
استاندار گلستان در سرانجام حضور در سامد به خبرنگاران گفت: بیشتر مسائل مردم در تماس و دیدارهای حضوری مربوط به سخت گیری ادارات در صدور مجوز فعالیت کسب و کار و اشتغال بود.
هادی حق شناس بر رسیدگی مسوولان به مسائل مردم تاکید کرد و گفت: مدیران گلستان باید با حضور مستمر در سامانه سامد و شنیدن مسائل مردم، نسبت به رفع آنها اقدام کنند.
وی اضافه نمود: اگر دستگاه ها مسائل مردم را به درستی شناسایی و مورد بررسی قرار دهند، بسیاری از مطالبات مردم رسیدگی و نارسایی ها بر طرف خواهد شد.
شبکه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) سامانه ای است که مردم از طریق آن و بدون واسطه با شماره گیری تلفن 111 مسائل و خواسته خود را با مسوولان و مدیران دستگاه های اجرایی در میان گذاشته و از طریق دریافت کد رهگیری نتیجه را پیگیری می کنند.
شورای عالی اداری کشور در صد و شصتمین جلسه خود در سال 92 با پیشنهاد مشترک نهاد ریاست جمهوری و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور و به استناد ماده 115 قانون مدیریت خدمات کشوری، نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد را تصویب کرد.
منبع: ایرنا