خبرنگاران افتتاح 2 طرح عمرانی و خدماتی در بوکان

به گزارش مجله استخدام جدید، مهاباد- خبرنگاران- به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، 2 طرح عمرانی و خدماتی در بخش مرکزی شهرستان بوکان با حضور امام آدینه، نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسولان اجرایی این شهرستان با هزینه بیش از 18 میلیارد و 908 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

خبرنگاران افتتاح 2 طرح عمرانی و خدماتی در بوکان

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ترک اصل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

بخشدار بخش مرکزی روز سه شنبه در آیین بهره برداری از این طرح ها در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، گفت: یکی از این طرح ها، طرح جمع آوری و راهنمایی آب های سطحی روستای کوسه از توابع این بخش است که بدون استفاده از اعتبارهای دولتی و تنها با مشارکت روستاییان عملیاتی شده و به اجرا درآمد.

حسن خضری ادامه داد: برای اجرای عملیات راهنمایی آب های سطحی این روستا در مرحله نخست، هزار و 300 متر مکعب لجن و خاکبرداری در جهت عملیات لایروبی آن به صورت کامل انجام شد.

وی افزود: برای اجرای این طرح 9 میلیارد و 148 میلیون ریال اعتبار هزینه شده که از محل خودیاری مردم تامین شده و با مشارکت، فرمانداری، دهیاری، بخشداری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرا شده است.

بخشدار بخش مرکزی اعلام کرد: با اجرای این طرح مشکل 14 ساله این روستای گردشگری برای راهنمایی آب های سطحی حل و به بستر رودخانه سیمینه برطرف شد.

خضری ادامه داد: برای راهنمایی آب های سطحی این روستا کانالی به طول 400 متر ساخته شده که آب های سطحی داخل روستا را به بیستر رودخانه سیمینه راهنمایی می نماید.

وی گفت: به همین مناسبت بهره برداری از طرح آسفالت و جدول گذاری معابر روستای کهریزه سردار نیز با هزار و 500 متر جدول گذاری و آسفالت معابر روستایی با 9 میلیارد 760 میلیون ریال از محل اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شروع شد.

شهرستان بوکان دارای 2 بخش سیمینه و مرکزی است.

25 طرح عمرانی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی شاخص، طی هفته دولت در مجموع با 486 میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1149

به "خبرنگاران افتتاح 2 طرح عمرانی و خدماتی در بوکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افتتاح 2 طرح عمرانی و خدماتی در بوکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید