خبرنگاران اولین سلامتکده طب سنتی در هرمزگان افتتاح شد

به گزارش مجله استخدام جدید، بندرعباس- خبرنگاران- نخستین سلامتکده طب سنتی و اولین مرکز تخصصی درمان به روش سنتی در بندرعباس افتتاح شد.

خبرنگاران اولین سلامتکده طب سنتی در هرمزگان افتتاح شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان سه شنبه در این خصوص به خبرنگاران گفت: جامعه کنونی به دلیل سبک زندگی نامناسب، درگیر بیماری های مزمن از جمله دیابت، فشارخون، چاقی،چربی و دیگر بیماری ها است.

دکتر عبدالله غریب زاده بیان داشت: در شرایط زندگی امروز، بکارگیری آموزه های طب سنتی می تواند با اصلاح سبک زندگی به کاهش این بیماریها و همچنین حفظ سلامت افراد کمک کند.

وی گفت: سلامتکده طب سنتی هرمزگان در درمانگاه مشیردوانی دانشگاه علوم پزشکی واقع در چهارراه قدس بندرعباس فعال است و مردم هرمزگان می توانند برای دریافت خدمات مشاوره ای و درمانی بر مبنای طب سنتی ایرانی توسط متخصص این رشته، به درمانگاه مذکور مراجعه کنند.

دکتر عبدالله شرح داد: این مرکز با حضور پزشک متخصص طب سنتی، روزهای شنبه تا چهارشنبه در وقت صبح و عصر پذیرای بیماران می باشد که خدماتی از قبیل ویزیت، حجامت، فصد، زالودرمانی، مشاوره تغذیه، آموزش به سبک زندگی سالم، دلک، ماساژ و برخی درمان های دیگر را با تعرفه دولتی ارائه می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1274

به "خبرنگاران اولین سلامتکده طب سنتی در هرمزگان افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اولین سلامتکده طب سنتی در هرمزگان افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید