خبرنگاران پیش فروش 45 هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو از هفته آینده

به گزارش مجله استخدام جدید، تهران- خبرنگاران- مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو از پیش فروش 45 هزار دستگاه از محصولات این خودروساز از هفته آینده اطلاع داد.

خبرنگاران پیش فروش 45 هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو از هفته آینده

به گزارش روز یکشنبه ایران خودرو، فرشاد مقیمی درحاشیه بازدید معاونان وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از نمایشگاه نظام پیشنهادات کارکنان ایران خودرو، در مورد فرایند فراوری در این خودروساز اضافه کرد: با وجود محدودیت های بین المللی، در اردیبهشت ماه سال جاری، رکورد فراوری در ایران خودرو با فراوری 51 هزار دستگاه خودرو شکسته شد.

وی اعلام کرد: با تمهیداتی که وزارت صنعت در نظر گرفته، سعی بر این است که خودرو به دست مصرف کننده واقعی برسد.

مدیر عامل ایران خودرو گفت: اقدامات متعددی در زمینه ارتقای موتورهای تی.یو.5، تی.یو.3 و موتور ای.اف.7 در راستای کاهش آلایندگی و مصرف سوخت و همچنین عبور از استانداردهای 85 گانه صورت گرفته است.

وی درخصوص فراوری خودروهای برقی اعلام کرد: فراوری خودروهای برقی فرآیند مشخصی دارد که ایران خودرو گام های خوبی در این زمینه برداشته است.

مقیمی ادامه داد: اکنون محصولات ایران خودرو براساس استانداردهای مصوب ملی فراوری می گردد.

وی درخصوص خودروهای ناقص کف کارخانه اظهار کرد: برخی از این خودروها یک تا دو قطعه کسری دارند که با ترخیص قطعات از گمرک، خودروها تکمیل و تحویل مشتریان خواهند شد.

مقیمی از کاهش تعداد تعهدات معوق اطلاع داد و گفت: تعداد تعهدات معوقه به مشتریان به 30 هزار دستگاه رسیده است که در بازه زمانی یک تا دو ماهه به مردم تحویل می شوند.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1095

به "خبرنگاران پیش فروش 45 هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو از هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیش فروش 45 هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو از هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید