خبرنگاران چهارمین المپیاد ورزشی گلستان شروع بکار کرد

به گزارش مجله استخدام جدید، گرگان - خبرنگاران - چهارمین دوره المپیاد ورزشی گلستان عصر پنجشنبه با رقابت 5 هزار ورزشکار دختر و پسر این استان در 16 رشته ورزشی شروع بکار کرد.

خبرنگاران چهارمین المپیاد ورزشی گلستان شروع بکار کرد

مشعل افتتاحیه این دوره از بازی ها توسط عادل مجللی ملی پوش گلستانی قایقرانی ایران روشن شد.

استاندار گلستان در این مراسم با تاکید بر ضرورت تکمیل پروژه های ورزشی نیمه تمام استان، گفت: سرانه فضای ورزشی هر گلستانی 57 سانتیمتر مربع و نصف کشور است که باید با تکمیل پروژه های نیمه تمام این عقب ماندگی ها جبران گردد.

هادی حق شناس گفت: ابتکار برگزاری این المپیاد در استان کاری ارزشمند و تحسین برانگیز است که می تواند به شناسایی استعدادهای جدید برای ورزش استان ختم گردد.

وی گفت: برگزاری المپیاد ورزش استانی فرصتی برای استعدادیابی در رشته های مختلف است که با کار و تمرین زیاد بر روی این استعدادها، می توان در انتظار کسب مدال های بیشتر ورزشکاران استان در رویدادهای معتبر آسیایی و جهانی بود.

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان هم در این مراسم گفت: نتایج سه دوره قبلی المپیاد استان نشان دهنده راه صحیح برگزیده شده برای کشف استعدادهای استان است.

بهمن طیبی گفت: پس از برگزاری چند دوره پیروز این رویداد استانی، نخستین المپیاد کشوری با الگوبرداری از المپیاد گلستان از سال گذشته شروع شد.

وی یادآور شد: چهارمین المپیاد ورزشی گلستان با حضور پنج هزار ورزشکار دختر و پسر در 16 رشته ورزشی در سراسر استان به مدت یک ماه برگزار می گردد.

3014/2729

منبع: ایرنا
انتشار: 16 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 222

به "خبرنگاران چهارمین المپیاد ورزشی گلستان شروع بکار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چهارمین المپیاد ورزشی گلستان شروع بکار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید