خبرنگاران 3 مرکز جامع سلامت در رضوانشهر به بیماران خدمات ارائه می دهند

به گزارش مجله استخدام جدید، رضوانشهر-خبرنگاران-معاون بهداشت و درمان رضوانشهر گفت: به جهت حفظ توان خدمتی کادر درمانی مراکز جامع سلامت شهرستان و آمادگی لازم در صورت تداوم شرایط خاص پیش آمده و ارایه خدمات مطلوب، کادر درمان را در 3 مرکز جامعه سلامت متمرکز نموده ایم.

خبرنگاران 3 مرکز جامع سلامت در رضوانشهر به بیماران خدمات ارائه می دهند

دکتر سید حسین شریفی در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به تعطیلی برخی از مراکز ارایه کننده خدمات درمانی سرپایی بخش خصوصی در این شهرستان گفت: بدلیل بروز مشکلاتی در تهیه ملزو مات حفاظت فردی، برای پزشکان و کارکنان این بخش ناگزیر شاهد تعطیلی معدودی از مطب ها هستیم.

وی گفت:کشور در شرایط سخت و آزمون دشواری واقع شده است و برای مهار طغیان این بیماری خطرناک، احتیاج به همکاری و همدلی و کوشش و جدیت یکایک افراد جامعه داریم.

وی با اشاره به راه های انتقال این ویروس اضافه کرد: نحوه انتقال این ویروس به وسیله مواجهه انسانی و همچنین تماس دست با سطوح آلوده به ویروس است که با ماندن در منزل یاری بزرگی به قطع زنجیره انتقال آن خواهیم کرد.

دکتر شریفی اعلام کرد: با توجه به لزوم پرهیز از هرگونه مواجهه انسانی و ضرورت اجرای قرنطینه خانگی در این ایام و پرهیز از مسافرت و تردد های غیر ضروری در سطح شهر، به سلامت جامعه یاری نمائیم.

وی متذکر شد: یک فرد مبتلا می تواند تا چندین نفر را آلوده کند، در ضمن اغلب مبتلایان به کووید 19 با علایمی مانند تب، خستگی و سرفه خشک صرفا با قرنطینه خانگی در یک اتاق مستقل و با تهویه مناسب، استفاده از ماسک و داشتن فاصله مناسب با سایر اعضای خانواده و درمان های دارویی حمایتی و تمرینات تنفسی و حفظ آمادگی جسمانی و روحیه قوی بهبود می یابند و در برخی مواقع نیز احتیاج به خدمات بیمارستانی و احیانا مراقبت های ویژه پزشکی دارند.

شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت، 120 روستا و دو بخش به نام های مرکزی و پره سر در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان تنها یک بیمارستان 32 تختخوابی دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 882

به "خبرنگاران 3 مرکز جامع سلامت در رضوانشهر به بیماران خدمات ارائه می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 3 مرکز جامع سلامت در رضوانشهر به بیماران خدمات ارائه می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید