خوابگاه های دانشگاه شریف ایام امتحانات بازگشایی نخواهد شد

به گزارش مجله استخدام جدید، معاونت دانشجویی دانشگاه شریف اظهار داشت: خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه در ایام امتحانات بازگشایی نخواهد شد.

خوابگاه های دانشگاه شریف ایام امتحانات بازگشایی نخواهد شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در جلسه ای که امروز معاونت دانشجویی دانشگاه شریف خوابگاه برگزار کرد، فاطمی زاده، معاون دانشجویی دانشگاه، خاطرنشان کرد خوابگاه های دانشجویی در ایام امتحانات بازگشایی نخواهد شد. البته بازگشایی خوابگاه به صورت محدود برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی مشروط به درخواست معاونت آموزشی است و هنوز از طرف معاونت آموزشی چنین درخواستی صورت نگرفته است.

بر اساس این گزارش، بازگشایی عمومی خوابگاه در تابستان نیز عملیاتی نخواهد بود، ولی برای اعلام دقیق آن نیازمند زمان هستیم و برای مسئله کارآموزی بخش معاونت آموزشی دانشگاه روش های جایگزینی را به دانشکده ها ابلاغ نموده و بازگشایی خوابگاه برای درخواست های کارآموزی نیز دور از انتظار است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1102

به "خوابگاه های دانشگاه شریف ایام امتحانات بازگشایی نخواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوابگاه های دانشگاه شریف ایام امتحانات بازگشایی نخواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید