در انتخابات ریاست جمهوری تقلب بی سابقه ای شده است

به گزارش مجله استخدام جدید، به گزارش خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، سخنرانی دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا در جمع طرفدارانش در واشنگتن نزدیک کاخ سفید هم اکنون آغاز شد.

در انتخابات ریاست جمهوری تقلب بی سابقه ای شده است

رئیس جمهور کنونی آمریکا در این سخنرانی گفت: در انتخابات ریاست جمهوری تقلبی بی سابقه اجرا شده است. نه عقب نشینی می کنیم و نه چشم پوشی می کنیم؛ شکست را هم نمی پذیریم. 75 میلیون رأی کسب کردم؛ اما با این حال می گویند پیروز نشده ام؛ ما پیروزی بزرگی را در انتخابات به دست آوردیم.

وی در این باره ادامه داد: دموکرات های افراطی و رسانه های جعلی انتخابات را دزدیدند؛ اما ما هرگز تسلیم نخواهیم شد. ما این دزدی را متوقف خواهیم کرد. من شواهدی دارم که نشان می دهد ما در انتخابات برنده شده ایم.

دونالد ترامپ افزود: آمده ایم تا از کنگره بخواهیم کارِ درست را انجام داده و تنها آرای الکتورهایی را بشمارند که تخصیص آنها قانونی بوده است. مایک پنس (معاون ترامپ) باید از قانون اساسی ما دفاع کند و تنها کاری که باید انجام دهد این است که از ایالت ها بخواهد در تایید انتخابات بازنگری کنند. امیدوارم مایک پنس کار خودش را به درستی انجام دهد؛ چرا که در این صورت، در انتخابات پیروز خواهیم شد.

ترامپ افزود: چه کسی باور می کند که جو بایدن 80 میلیون رأی آورده باشد. 80 میلیون رأی کامپیوتری! دموکرات ها سال هاست که در انتخابات تقلب می کنند و جمهوری خواهانِ ضعیف سکوت می کنند. امروز من مدارکی را نشان خواهم داد که ثابت می کند ما در انتخابات پیروز شدیم.

رئیس جمهور کنونی آمریکا افزود: آنها (دموکرات ها) از همه گیری کرونا استفاده کردند تا مردم را فریب دهند. جمهوریخواهانِ ضعیف به من گفتند که 4 سال دیگر شما می توانید برنده شوید؛ اما من می گویم ما باید به 8 هفته پیش بازگردیم. دموکرات ها تقلب کردند؛ اما جمهوریخواهان هم ضعیف هستند. الان وضع فرق کرده است. اگر این اتفاق برای دموکرات ها می افتاد، آنها تمام کشور را جهنم می کردند. جمهوریخواهانِ ضعیف چشمان خود را بستند.

دونالد ترامپ ادامه داد: ما در میشیگان و پنسیلوانیا صدها هزار رای جلو بودیم؛ اما ناگهان همه چیز را تغییر دادند. ما با این بزرگترین توهین به دموکراسی مقابله خواهیم کرد. ما در پایتخت بیرون (از منازل) خواهیم بود و سناتورهای شجاع را فریاد خواهیم زد.

این مقام کنونی آمریکا تأکید کرد: رسانه های ما آزاد و شفاف نیستند و آزادی بیان را سرکوب می کنند و در واقع دشمن مردم هستند. جمهوری خواهان مانند بوکسورهایی که دستان خودشان را پشت سرشان بسته اند، مبارزه می کنند. کنگره باید با این هجمه شدید علیه دموکراسی ما مقابله کند. ما تسلیم ارعاب بازها (دموکرات ها) نخواهیم شد. در انتخابات پنسیلوانیا تقلب شد. تعداد آرا بیش از شمار رای دهندگان بوده است. بعضی افراد مرده هم درخواستِ رأی پُستی دادند. بعضی از آنها 20 سال قبل مُرده اند. بیش از 10 هزار رأی به صورت غیرقانونی شمارش شدند؛ در حالی که آنها بعد از روز رای گیری فرستاده شده بودند.

ترامپ سپس افزود: جو بایدن مشروعیت رئیس جمهور شدن را ندارد؛ زیرا در انتخابات بازنده شده است. اگر جو بایدن رئیس جمهور شود، رئیس جمهوری خواهید داشت که در همه این ایالت ها (ایالت های خاکستری) بازنده شده است و لذا وی مشروعیت ندارد. ما اجازه نخواهیم داد این اتفاق بیفتد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1474

به "در انتخابات ریاست جمهوری تقلب بی سابقه ای شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در انتخابات ریاست جمهوری تقلب بی سابقه ای شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید