دو سهمیه پاراتکواندو ایران برای بازیهای پارالمپیک قطعی شد

به گزارش مجله استخدام جدید، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، آخرین رنکینگ پاراتکواندوکاران در سال 2019 اعلام شد و اصغر عزیزی نماینده پاراتکواندو کشورمان که در مسابقات قهرمانی اروپا پیروز به کسب امتیاز شده بود توانست دومین سهمیه را برای تکواندو ایران در بازی های پارالمپیک 2020 توکیو بدست آورد.

دو سهمیه پاراتکواندو ایران برای بازیهای پارالمپیک قطعی شد

بر همین اساس اصغر عزیزی با کسب 160/48 امتیاز و قرار دریافت در میان 4 نفر برتر رنکینک توانست دومین سهمیه پاراتکواندو ایران در بازی های پارالمپیک 2020 - توکیو را کسب نماید. عزیزی در مسابقات قهرمانی اروپا پیروز به کسب امتیاز شد و توانست در میان 4 نفر برتر قرار بگیرد تا ایران در نخستین حضور پاراتکواندو در بازی های پارالمپیک با دو نماینده به مصاف رقبای خود برود.

مهدی پوررهنما تکواندوکار وزن 75- کیلوگرم در کلاس K44 نیز آذرماه سال گذشته با اختلاف امتیاز بالا نسبت به حریفان، سهمیه خود را برای حضور در بازی های المپیک 2020 - توکیو قطعی نموده بود.

هم اکنون اردوی آمادگی ملی پوشان کشورمان برای حضور در بازی های پارالمپیک 2020 - توکیو در جزیره کیش در حال پیگیری است و تا روز 26 دی ماه نیز ادامه دارد.

راهنمایی این نفرات برعهده پیغام خانلرخانی به عنوان سرمربی و مهدی احمدی به عنوان مربی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 713

به "دو سهمیه پاراتکواندو ایران برای بازیهای پارالمپیک قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو سهمیه پاراتکواندو ایران برای بازیهای پارالمپیک قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید