رئیس بنیاد ملی نخبگان: آینده این مملکت در گرو توسعه فرهنگ وقف و بهره بردن از منابع انسانی است

به گزارش مجله استخدام جدید، ستاری گفت: آینده این مملکت در گرو توسعه این فرهنگ است که اقتصاد را از منابع زیر زمینی جدا کند و به سمت منابع انسانی سوق دهد.

رئیس بنیاد ملی نخبگان: آینده این مملکت در گرو توسعه فرهنگ وقف و بهره بردن از منابع انسانی است

به گزارش خبرنگار ،سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور جوانان در عرصه علمی کشور گفت: شرکت هایی که ما امروز شاهد رشد آن ها هستیم، شرکت هایی هستند که بر پایه دولت شکل نگرفته اند، بلکه سرمایه آنها تفکر جوانان است. اینکه ما بتوانیم وقف را در حوزه علم و فناوری داشته باشیم کار خوبی است. اینکه افرادی داشته باشیم مانند جناب البرز که هرسال چنین برنامه هایی را با معرفی نخبگان برگزار کنیم. درواقع آن چیزی که در این مراسم اهمیت دارد، اشاعه فرهنگ وقف است که به خوبی جریان دارد.

معاون علم و فناوری رئیس جمهور اضافه کرد: در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب نگاه ویژه حضرت آقا به جوانان است و این یک بحث جدی است که فکر می کنم بیش از 40 بار واژه جوانان در آن ذکر شده است. آینده این مملکت در گرو توسعه این فرهنگ است که اقتصاد را از منابع زیر زمینی جدا کند و به سمت منابع انسانی سوق دهد.

ستاری در خاتمه اضافه کرد: ما باید بتوانیم روی ایده ها و مغز جوانان سرمایه گذاری کنیم و به جای اینکه جیب آنها را ببینیم، تفکر آن ها نگاه کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 147

به "رئیس بنیاد ملی نخبگان: آینده این مملکت در گرو توسعه فرهنگ وقف و بهره بردن از منابع انسانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس بنیاد ملی نخبگان: آینده این مملکت در گرو توسعه فرهنگ وقف و بهره بردن از منابع انسانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید