رای گیری مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه اهواز

به گزارش مجله استخدام جدید، رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در یک حوزه انتخابیه استان آغاز شد.

رای گیری مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه اهواز

به گزارش از ، علی حسین حسین زاده رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: رای گیری مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مناطق شهری و روستایی حوزه انتخابیه اهواز، حمیدیه، باوی و کارون آغاز شده و تا ساعت 18 ادامه دارد که در صورت نیاز این زمان تمدید می شود.

او اضافه نمود: عوامل اجرایی انتخابات از ساعت 7 صبح امروز در شعب حضور یافته و کار آماده سازی را انجام داده اند، تا ساعت 23 دیشب نیز کار بازبینی سیستم های کامپیوتری و دستگاه های احراز هویت اجرا شده است.

حسین زاده بیان داشت: حدود 14 هزار نفر کار برگزاری مرحله دوم انتخابات را در حوزه انتخابیه اهواز انجام می دهند و تعداد شعب اخذ رای در این مرحله از انتخابات 704 شعبه است که از این تعداد، 490 شعبه برای اهواز، 85 شعبه کارون، 78 شعبه باوی و 51 شعبه حمیدیه اختصاص داده شده است.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان شرح داد: از تعداد کل شعب اخذ رای، 573 شعبه ثابت و 131 شعبه سیار پیش بینی شده و 525 شعبه شهری و 179 شعبه روستایی در نظر گرفته شده است و احراز هویت همه رای دهندگان در استان به صورت الکترونیکی و به وسیله دستگاه های احراز هویت انجام می شود.

این مقام مسئول گفت: ضد عفونی شعب، تامین ماسک و مواد ضدعفونی، چینش مناسب میز ها و صندلی ها و سایر امکانات شعب، تهویه مناسب هوا در حوزه ها، نحوه توزیع غذا و خودرو های انتقال دهنده صندوق ها و اعضای شعب انجام گرفته و ناظران بهداشتی نیز در شعب اخذ رای مستقر هستند، بنابراین شهروندان می توانند با اطمینان خاطر برای رای گیری به شعب مراجعه کنند.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1254

به "رای گیری مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رای گیری مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید