ردپای یک ایرانی در مکاتبات AFC با فدراسیون فوتبال

به گزارش مجله استخدام جدید، در نامه های ارسال شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در ماجرای انتخاب سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال ردپای یک ایرانی به چشم می خورد.

ردپای یک ایرانی در مکاتبات AFC با فدراسیون فوتبال

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

ردپای یک ایرانی در مکاتبات AFC با فدراسیون فوتبال

در نامه های ارسال شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در ماجرای انتخاب سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال ردپای یک ایرانی به چشم می خورد. AFC در دو نامه ارسالی خود برای فدراسیون فوتبال ایران با انتخاب نبی به عنوان سرپرست دبیرکلی مخالفت نموده است. ارجاع آنها به رسانه های داخلی و مصاحبه راهنمایی ممبینی، عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال مبنی بر تشکیل نشدن جلسه هیأت رئیسه برای انتخاب دبیرکل بوده است، اتفاقی که این سؤال را ایجاد می نماید، چرا با وجود مصاحبه 16 ماه پیش ممبینی مبنی بر غیرقانونی بودن انتخاب ابراهیم شکوری به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون و گزارش چندین باره رسانه ها در این باره، یک بار هم ایرادی به این انتخاب نگرفت؟

حالا اما تسنیم در گزارشی از در میان بودن ردپای یک ایرانی در حساسیت اخیر AFC خبر داده و نوشته: V.K. مخفف نام این ایرانی که در بالای ایمیل های ارسالی درج شده، با یکی از اعضای فدراسیون دوستی و رفاقتی دیرینه دارد و نامه های AFC بر پایه همین موضوع برای فدراسیون فوتبال ایران ارسال شده است، در واقع در ابتدا ترکیب دو ایرانی چنین شرایطی را رقم زده اگرچه بعضی عناصر و افراد خاص دیگر هم از این ماجرا استقبال می نمایند و خواستار ایجاد مشکل و بحران برای فوتبال ایران هستند و آنها هم در این زمینه کم نگذاشته اند.

-

-

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 950

به "ردپای یک ایرانی در مکاتبات AFC با فدراسیون فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردپای یک ایرانی در مکاتبات AFC با فدراسیون فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید