رضاوند: خطای مصلح واضح بود، تکل کی روش هم سه بار اخراج داشت، چند کارشناس داوری علیه استقلال موضع دارند

به گزارش مجله استخدام جدید، آرش رضاوند هافبک تیم فوتبال استقلال تهران تاکید نمود که چند کارشناس داوری علیه این تیم موضع دارند.

رضاوند: خطای مصلح واضح بود، تکل کی روش هم سه بار اخراج داشت، چند کارشناس داوری علیه استقلال موضع دارند

آرش رضاوند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص برد تیمش برابر سپاهان در جام حذفی گفت: ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم و حتی در طول 90 دقیقه یک موقعیت هم به سپاهان ندادیم. امیدوارم در جام حذفی قهرمان شویم و در لیگ برتر هم رتبه دومی را به دست بیاوریم تا طرفداران را راضی کنیم.

وی با اشاره به بعضی تغییرات فنی در سیستم و ترکیب استقلال که با غافلگیری سپاهان همراه بود، تاکید نمود: وقتی چند بازیکن را در اختیار نداشتیم، این هنر سرمربی است که بر اساس داشته هایش بهترین تصمیم را بگیرد. خوشبختانه کادر فنی استقلال تمامی نکات لازم را در خصوص سپاهان و تاکتیک تیمی خودمان به بازیکنان گوشزد کرد و توانستیم با انجام یک بازی هدفمند به برد برسیم.

رضاوند در خصوص بعضی انتقادهایی که چند هفته پیش از فرهاد مجیدی اجرا شده بود، اظهار داشت: بعد از سه ماه تعطیلی، خیلی سخت بد که دوباره به شرایط آرمانی برسیم، ضمناً چند بازیکن را به دلیل مصدومیت و بیماری کرونا از دست دادیم. آن موقع دست مربی خالی بود ولی در ادامه شرایط بهتر شد و خوشبختانه نتایج خوبی گرفتیم. فرهاد مجیدی عملکرد خوب خودش را در این مدت نشان داده و باید از این مربی حمایت گردد.

هافبک استقلال در قسمت دیگری از حرف هایش در خصوص اعتراض سپاهانی ها به داوری این مسابقه گفت: داوری این بازی مشکل خاصی نداشت. در صحنه پنالتی کاملا واضح است که شایان مصلح با دستش مهدی قائدی را شارژ می نماید و تعادل بازیکن ما را به هم می زند، ضمناً خطای کی روش روی محمد دانشگر سه بار اخراج داشت. تصاویری که از پای دانشگر منتظر شد همه چیز را نشان می دهد ولی نمی دانم چرا داور مهاجم سپاهان را اخراج نکرد.

وی اضافه کرد: اگر مجموع بازی های سال جاری را در نظر بگیرید، استقلال بیشتری ضربه را از داوری دیده است ولی جالب اینجا است که بعضی از کارشناسان داوری در خصوص صحنه های داوری که مربوط به تیم ما می گردد نظرهای عجیب و متفاوتی دارند. متاسفانه چند کارشناس علیه استقلال موضع دارند و نظرهای شان عجیب است. در بازی با شهر خودرو خلعتبری خطایی انجام داد که خودش حدس زد اخراج می گردد به همین دلیل می خواست زمین را ترک کند ولی داور این بازیکن را اخراج نکرد. شما ببنید که من در بازی با سپاهان چطور اخراج شدم اما اکبر صادقی با دست بازیکن ما می زند ولی اخراج نمی گردد. نمی دانم چرا بعضی کارشناسان داوری در خصوص داوری های ما نظرهایی می دهند که تعجب آور است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1203

به "رضاوند: خطای مصلح واضح بود، تکل کی روش هم سه بار اخراج داشت، چند کارشناس داوری علیه استقلال موضع دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضاوند: خطای مصلح واضح بود، تکل کی روش هم سه بار اخراج داشت، چند کارشناس داوری علیه استقلال موضع دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید