رغبتی: در این شرایط، بارسلونا و رئال مادرید هم مشکل اقتصادی دارند، چه برسد به پرسپولیس

به گزارش مجله استخدام جدید، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: قرارداد اولیه با کارگزار 8 آبان 98 بسته شد و آقای هاشمی در آن زمان خارج از ایران بود.

رغبتی: در این شرایط، بارسلونا و رئال مادرید هم مشکل اقتصادی دارند، چه برسد به پرسپولیس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علی رغبتی در نشست خبری امروز (سه شنبه) که در محل باشگاه برگزار گشت، گفت: ابتدا از خبرنگاران عذرخواهی می کنم که نتوانستم در دو ماه گذشته جوابگوی آنها باشم. قرارداد اولیه با کارگزار 8 آبان ماه 98 امضا شد و آقای هاشمی در آن زمان خارج از ایران بود. این قرارداد هنوز پابرجاست و قرارداد جدید در همان راستا است.

وی اضافه کرد: بعد از اینکه آقای هاشمی از مسافرت برگشتند در جریان کامل قرارداد قرار گرفتند، ضمن اینکه در طول سفر هم به صورت تلفنی با او در ارتباط بودیم. به هر صورت بعد از 6 ماه تصمیم گرفتیم قرارداد جدید امضا کنیم که البته قرارداد قبلی تا پایان این فصل خواهد بود و شرایط جدیدی که برای ادامه همکاری در نظر گرفتیم برای 3 سال بعد از آن است. همه چیز با حساب و کتاب انجام شده و درآمد یک ساله باشگاه در آن مشخص است. 2 ماه در این زمینه جلسات متعددی را برگزار کردیم و در نهایت خوشحالیم که این قرارداد امضا شده است.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اظهارنظر مشاور رسانه ای پیشین باشگاه پرسپولیس راجع به ترکمنچای خواندن این قرارداد بیان کرد: ما این شخص را در یکی از جلسات با کارگزار شرکت دادیم، همانطور که در جلسات مختلف از مشاوره های دیگر دوستان از جمله مشاور حقوقی استفاده می کردیم اما به هر حال فرد موردنظر نکات حرفه ای را رعایت نکرد و اسرار درونی باشگاه را به رسانه ها کشاند. ما نیز به خدمات او در باشگاه پایان دادیم. تاکید می کنم که درباره قرارداد با کارگزار بهترین فرصت ما برای درآمدزایی بود، نمی گویم کار منحصربه فردی انجام دادیم اما واقعیت این است که شرایط اقتصادی جامعه اصلا خوب نیست و خیلی از شرکت های خصوصی برای درآمدزایی به مشکل خوردند.

رغبتی در همین زمینه اضافه کرد: من حتی از کارگزار تشکر می کنم که در این شرایط دست پرسپولیس را گرفت. شما ببینید تیم های بزرگی مثل بارسا و رئال که هر ساله قهرمان اروپا و کشورشان می شوند در حال حاضر با مشکل اقتصادی جدی روبرو شدند، حتی هیئت مدیره باشگاه بزرگی مثل بارسا تا مرز سقوط هم پیش رفت آن هم در شرایطی که این باشگاه های بزرگ دنیا از حق پخش تلویزیونی و درآمدهای مختلف برخوردار هستند اما باز در این شرایط به خاطر شیوع ویروس کرونا این اوضاع را دارند چه برسد به پرسپولیس که نه درآمد حق پخش تلویزیونی دارد و نه سهمی از بلیت فروشی می برد. ما در این فصل حتی یک ریال هم از سهم بلیت فروشی درآمدی نداشته ایم و در این شرایط چاره ای نداشتیم که از شانس تجاری مان استفاده کنیم. ما خیلی از شرایط را درنظر گرفتیم که این قرارداد را با کارگزار امضا کردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1162

به "رغبتی: در این شرایط، بارسلونا و رئال مادرید هم مشکل اقتصادی دارند، چه برسد به پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رغبتی: در این شرایط، بارسلونا و رئال مادرید هم مشکل اقتصادی دارند، چه برسد به پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید