سرمربی تیم خلیج فارس ماهشهر: روز سختی را برای نفت مسجدسلیمان رقم می زنیم

به گزارش مجله استخدام جدید، سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس بندر ماهشهر گفت: روز سختی را برای نفت مسجدسلیمان رقم می زنیم و مطئمن باشید اگر بازیکنانمان خوب باشند فردا برنده بازی هستیم.

سرمربی تیم خلیج فارس ماهشهر: روز سختی را برای نفت مسجدسلیمان رقم می زنیم

به گزارش خبرنگاران، نفت مسجدسلیمان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فردا (سه شنبه) میزبان تیم خلیج فارس ماهشهر است. موسی قنواتی، سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر در نشست خبری پیش از این بازی، اظهارکرد: در طول هفته تمرینات خیلی خوبی داشتیم و نفت را بررسی نموده ایم و بازیکنانمان از نظر فنی و روحی در شرایط نرمالی هستند و فردا بازی خوب و جوانمردانه ای را از بازیکنان ما خواهید دید.

وی افزود: با توجه به شرایط باشگاه تدبیر این بوده است که در جام حذفی هم قوی کار کنیم و از جام حذفی غافل نشده اند و باتوجه به این که بازیکنان خوبی داریم این فرصت را از دست ندادیم و تمام توانمان را می گذاریم تا شگفتی ساز باشیم.

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس بندر ماهشهر گفت: یک محروم و یک مصدوم داریم اما مثل بازی های قبل در جام حذفی بدون شک هر بازیکنی را جایگزین بگذاریم، از بازیکن قبلی چیزی کم ندارد.

وی بیان نمود: از نماینده مجلس و فرماندار شهر ماهشهر و دیگر مسئولان شهری انتظار داریم که این تیم بیشتر دیده گردد اما از همه لحاظ بندر ماهشهر محروم است. اگر فردا توانستیم نفت را شکست دهیم باید در شهرهای دیگر استان بازی کنیم و امیدوارم اتفاق خوبی بیفتد و همه یاری نمایند تا یک ورزشگاه خوب و در شأن بندر ماهشهر ساخته گردد. مسئولان باشگاه تا به امروز کنار باشگاه بوده اند و در لیگ دو نیز هر روز روندمان بهتر می گردد و روز سختی را برای نفت رقم می زنیم و مطئمن باشید اگر بازیکنانمان خوب باشند فردا برنده بازی هستیم. بازیکنانم می خواهند حق خود را از فوتبال بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2041

به "سرمربی تیم خلیج فارس ماهشهر: روز سختی را برای نفت مسجدسلیمان رقم می زنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم خلیج فارس ماهشهر: روز سختی را برای نفت مسجدسلیمان رقم می زنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید