سرپرست پرسپولیس: هماهنگی برای بازگشت بشار رسن اجرا شده است

به گزارش مجله استخدام جدید، سرپرست باشگاه پرسپولیس می گوید، هماهنگی لازم برای بازگشت بازیکن عراقی این تیم به ایران انجام شده است.

سرپرست پرسپولیس: هماهنگی برای بازگشت بشار رسن اجرا شده است

به گزارش خبرنگاران، مهدی رسول پناه در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: همان طور که پیش از این با اعضای تیم و هواداران وعده کرده بودیم، پرداخت ها به بازیکنان برای به روز شدن دریافتی های آن ها همچنان ادامه دارد. پیش از این نسبت به پرداخت مطالبات بازیکنان اقدام کرده بودیم و در مورد خارجی ها هم اعتبار و ارز موردنیاز تامین شد.

وی ادامه داد: امروز یکشنبه(18 خرداد)، بوژیدار رادوشویچ به باشگاه آمد و پرداختی خوبی داشتیم تا دریافتی او نیز مانند دیگر بازیکنان و حدود 70 درصد باشد. در مورد بشار رسن هم اقدام مالی اجرا شده است و منتظر ورود او به تهران هستیم تا مطالبه خود را دریافت کند. بشار در تدارک سفر به تهران است و هماهنگی برای این که بتواند به تهران سفر کند در حال انجام است و از این ناحیه نیز جای نگرانی نیست.

وی ادامه داد: در حال حاضر روی فراهم شدن سفر اوساگونا از نیجریه و عزیمتش به تهران متمرکز شده ایم. این تاخیر به دلیل محدودیت شدید پروازه ها و قوانین سخت گیرانه کشورها برای تردد اتباع دیگر کشورها است که در کنترل ما نیست، اما در تلاش هستیم تا به هر ترتیب شده، به واسطه پروازها از دبی، دوحه یا ترکیه او را هرچه سریع تر در کنار تیم داشته باشیم.

رسول پناه همچنین درباره آخرین شرایط محمد نادری گفت: درباره محمد نادری و در کل همه بازیکنان نیز کار و مسوولیت را به مدیر و سرمربی تیم سپرده ایم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1101

به "سرپرست پرسپولیس: هماهنگی برای بازگشت بشار رسن اجرا شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست پرسپولیس: هماهنگی برای بازگشت بشار رسن اجرا شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید