سلطانی فر: برای حمایت اقتصادی از تیم ملی فوتبال محدودیت نداریم، مشکل استقلال را حل می کنیم

به گزارش مجله استخدام جدید، وزیر ورزش و جوانان می گوید تصمیم AFC مبنی بر دادن میزبانی مسابقات انتخابی جام جهانی فوتبال به بحرین ناعادلانه بود.

سلطانی فر: برای حمایت اقتصادی از تیم ملی فوتبال محدودیت نداریم، مشکل استقلال را حل می کنیم

به گزارش خبرنگاران، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتبال در جزیره کیش اظهار کرد: ما امروز توفیق پیدا کردیم که از نزدیک تمرین تیم ملی را ببینیم و خسته نباشید به ملی پوشان و مسئولان تیم ملی بگوییم. همچنین متشکرم از منطقه آزاد کیش که امکانات لازم را برای اردوی تیم ملی فراهم کرد. به هر حال کیش از نظر آب و هوایی مطابق شرایط بحرین است. ما در مرحله دوم مقدماتی قرار بود در سه بازی میزبان باشیم ولی به خاطر شیوع کرونا AFC تصمیم گرفت مسابقات را به صورت متمرکز برگزار کند. متاسفانه تصمیم ناعادلانه ای گرفته شد و به بهانه تحریم ها میزبانی را به بحرین دادند.

او اضافه نمود: آن ها یکسری محدودیت های پولی و بانکی و حمل ونقل را بهانه کردند. متاسفانه پیگیری های فدراسیون و دستگاه های دیگر امکان تغییر میزبان را به وجود نیاورد و مسابقات از روز سیزدهم در بحرین برگزار می گردد. بازیکنان ما شرایطی دارند که هر زمان در دو، سه دهه گذشته که من یادم می آید تحت فشار بودند، نتایج خوبی کسب کردند. این بار هم یقین دارم که در چهار بازی که همه شان آسان است پیروز می شویم. ان شاالله از این مرحله با پیروزیت عبور خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان درباره پاداش صعود ملی پوشان به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی گفت: از حدود دو ماه قبل نشست های مستمری داشتیم که وزارت ورزش و فدراسیون شرایط خوبی را فراهم کند. ما همه شرایط را برای عبور از این گردنه در نظر گرفتیم و قرار شد احتیاجهای مختلف را فراهم کنیم. از همه کسانی که در این راستا یاری کردند تشکر می کنم. ریاست جدید فدراسیون در این سه ماه با انبود مسائل روبرو شده است. به مرور منابع اقتصادی لازم برای تیم ملی تامین شد و محدودیتی از این بابت نداریم که رقم یاری وزارت ورزش یا سازمان برنامه و بودجه چقدر است. با آقای عزیزی خادم در رابطه با این موضوع صحبت کردیم و هر مقداری که احتیاج بوده تامین شده و هر مقداری احتیاج باشد، تامین می گردد. ما هیچ محدودیتی در زمینه تامین منابع اقتصادی نداریم. ما تا به امروز 30 میلیارد تومان پرداخت نموده ایم و ظرف چند روز آینده مبلغ دیگری را پرداخت خواهیم کرد. هر چقدر برای نتیجه گیری تیم ملی احتیاج باشد تامین می کنیم.

سلطانی فر در انتها گفت: با مشورتی که با جناب آقای عزیزی خادم داشتیم پاداشی را برای ملی پوشان در نظر گرفتیم. این پاداش بلافاصله پرداخت خواهد شد. اگر بازیکنان پاداشی طلب کار باشند هم پرداخت می کنیم و هیچ محدودیتی نداریم. با اعضای تیم صحبت کردیم که بدون دغدغه به کارشان ادامه دهند. نکته دوم اینکه امروز صبح توافقی بین فدراسیون فوتبال و منطقه آزاد کیش برای احداث کمپی برای تیم ملی امضا شد که در ادامه قراردادش امضا می گردد. من به آقای عزیزی خادم گفتم که برای این امر 20 میلیارد تومان از سوی وزارت ورزش در سال 1400 یاری خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین پیش تر در مورد استعفای دست جمعی هیات مدیره استقلال گفته بود: اختلاف سلیقه های مدیریتی باعث شد 3 نفر از اعضای هیات مدیره اقدام به استعفا نمایند، البته با این موضوع مخالفت کردیم و قرار شد ظرف یک تا 2 روز آینده جلسه هماهنگی برای برطرف مسائل پیش آمده، برگزار کنیم. باشگاه های ما شرایط خوبی دارند، هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا شانس دارند تا موقعیت های خوبی را کسب نمایند. در حال حاضر احتیاج به آرامش، هماهنگی و ثبات داریم، کوشش بر این است با برگزاری جلسات، هماهنگی و همدلی لازم را در کادر مدیریتی ایجاد کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1713

به "سلطانی فر: برای حمایت اقتصادی از تیم ملی فوتبال محدودیت نداریم، مشکل استقلال را حل می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: برای حمایت اقتصادی از تیم ملی فوتبال محدودیت نداریم، مشکل استقلال را حل می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید