سه راه چاره برای ادامه لیگ مطرح است، فصل آینده را فدا نمی کنیم

به گزارش مجله استخدام جدید، هوشنگ نصیرزاده در مصاحبه با خبرنگاران، درباره آخرین شرایط لیگ برتر و احتمال تعطیلی یا برگزاری مسابقات گفت: هنوز تصمیم جدیدی گرفته نشده است. هرکسی برای برگزاری مسابقات تاریخی را بگوید در واقع پیشگویی نموده است چون چیزی تعیین نیست. هر لحظه ممکن است اتفاقی رخ بدهد.

سه راه چاره برای ادامه لیگ مطرح است، فصل آینده را فدا نمی کنیم

وی ادامه داد: ستاد ملی مبارزه با کرونا است که اعلام می نماید تمرین تیم ها و مسابقات فوتبال چه زمانی شروع بگردد. طبیعتاً تا یک ماه قبل از شروع بازی ها باید آن را اعلام نمایند که تیم ها فرصت آماده سازی مجدد داشته باشند.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در پاسخ به این سئوال که راهکارها و پیش بینی های این سازمان برای لیگ نیمه تمام نوزدهم چیست؟ تاکید نمود: همواره گزینه هایی وجود دارد ولی همانطور که گفتم تاریخ معینی مطرح نشده است. سازمان لیگ دنبال این است که فصل آینده را فدا و نابود نکند.

نصیرزاده اضافه کرد: یک پیشنهاد این است که لیگ را همینجا رها کنیم و همه چیز از صفر شروع گردد. پیشنهاد دیگر این است که لیگ را با همین 21 بازی به فصل بعد منتقل کنیم تا قهرمان معین گردد. پیشنهاد سوم هم برگزاری ادامه مسابقات است.

وی با اشاره به توصیه های فیفا به فدراسیون های فوتبال در سراسر جهان یادآور شد: ویروس کرونا از شرق کره زمین به غرب رفته است. خود به خود شرایط شرق زودتر از غرب بهبود پیدا می نماید. بر همین منوال ویروس کرونا در ایران زودتر از کشورهای غربی فروکش خواهد نمود. گرچه غیبگو نیستم اما پیش بینی شخصی خودم این است که این ویروس اواسط اردیبهشت در ایران از بین می رود. فکر می کنم تا 20 شهریور شرایط مناسب گردد.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در مورد فشرده شدن مسابقات لیگ و برنامه های تیم ملی در فصل آینده گفت: معیناً برنامه تیم ملی فشرده می گردد. فدراسیون فوتبال حساس است که تیم ملی به جام جهانی برود چون بزرگترین درآمدش از حضور این تیم در جام جهانی است که حدود 100 میلیارد تومان می گردد.

نصیرزاده که در گذشته اساسنامه فدراسیون فوتبال را نوشته بود، درباره شروع اقدام فدراسیون برای اصلاح اساسنامه هم گفت: بنده در هیچ کمیته ای از فدراسیون نیستم و نمی دانم می خواهند چه کار نمایند. فدراسیون فوتبال توسط عوامل خودش اصلاح اساسنامه را پیش می برد. هیچکس هم تقاضایی از من برای شرکت در این بحث نداشته است. واقعاً نمی دانم فدراسیون چه کار می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 977

به "سه راه چاره برای ادامه لیگ مطرح است، فصل آینده را فدا نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه راه چاره برای ادامه لیگ مطرح است، فصل آینده را فدا نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید