سه چهارم بیمارستان های آمریکا درگیر کرونا شده اند

به گزارش مجله استخدام جدید، یک سازمان نظارتی زیر مجموعه دولت فدرال آمریکا گزارش داده سه چهارم بیمارستان های این کشور درگیر درمان بیماران مبتلا به کووید-19 شده اند.

سه چهارم بیمارستان های آمریکا درگیر کرونا شده اند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در شرایطی که هنوز شیوع کووید-19 در آمریکا به نقطه اوج خود نرسیده، سه چهارم بیمارستان های این کشور درگیر درمان بیماران مبتلا به این بیماری شده اند.

کووید-19 نامی است که سازمان جهانی بهداشت برای بیماری ایجادشده در اثر ورود ویروس SARS-Cov-2 یا کرونای جدید به بدن انسان در نظر گرفته است.

طبق گزارش پایگاه خبری پولیتیکو گزارش تحقیقی یکی از نهادهای زیرمجموعه دولت فدرال آمریکا نشان می دهد که سه چهارم بیمارستان های این کشور درگیر درمان بیماران مبتلا به این ویروس هستند.

دفتر بازرسی کل وزارت بهداشت و خدمات انسانی آمریکا در این گزارش که قرار است تا ساعاتی دیگر منتشر گردد هشدار داده طیف گسترده ای از مسائل باعث شده اند آمریکا با مسائلی در درمان این بیماری روبرو گردد. این مسائل مواردی نظیر انجام تست های ناکافی، کندی در گزارش نتایج، کمبود تجهیزات ایمنی، کمبود دستگاه های تنفس مصنوعی و غیره را شامل می شوند.

آنا مکسول، معاون بازرس کل وزارت بهداشت آمریکا گفت: نوعی اثر دومینو در اینجا وجود دارد. این چالش ها با یکدیگر تعامل نموده و اوضاع را وخیم تر می نمایند.

این گزارش فدرال بر اساس تحقیقات تلفنی از 323 بیمارستان در سراسر آمریکا بین تاریخ های 23 تا 27 مارس اجرا شده است. پولیتیکو نوشته با اضافه شدن روزانه صدها بیمار جدید به مبتلایان در هر روز اوضاع برای 6000 بیمارستان در سراسر آمریکا وخیم تر شده است.

در این گزارش آمده بیمارستان ها مهم ترین چالش پیش رو را آزمایش بیماران و مراقبت از آنها و همچنین ایمن نگاه داشتن کادر درمان در روزهای آینده و با شدت دریافت موارد ابتلا می دانند.

ماکسول گفت: این احتمال وجود دارد که همه بیمارستان ها در آمریکا مجبور شوند با این بیماری درگیر شوند.

تازه ترین آمارها از آمریکا حاکی است شمار کل مبتلایان به کرونا در این کشور به 337620 نفر رسیده و با فوت حداقل 1147 نفر طی 24 ساعت گذشته مجموعاً 9643 نفر در آمریکا بر اثر ابتلا به این ویروس جانشان را از دست داده اند.

کرونای جدید یکی از 7 نوع ویروس شناخته شده کرونا است که باعث ایجاد بیماری در انسان می گردد.

4 گونه از این نوع ویروس ها علائمی شبیه سرماخوردگی خفیف ایجاد می نمایند و سه گونه دیگر باعث ایجاد بیماری های حاد تنفسی می شوند که در مواردی به مرگ منجر می گردد.

سازمان جهانی بهداشت بعد از ابتلای بیش از 121 هزار نفر در سراسر جهان به این بیماری آن را همه گیر جهانی گفت. در حال حاضر بیش از 1200000 نفر در جهان به این ویروس مبتلا شده و 70567 نفر بر اثر آن جان باخته اند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 960

به "سه چهارم بیمارستان های آمریکا درگیر کرونا شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه چهارم بیمارستان های آمریکا درگیر کرونا شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید