شیوع ویروس کرونا در آفریقا از نگاه پرس تی وی

به گزارش مجله استخدام جدید، برنامه این هفته آفریقا امروز (Africa Today) در شبکه پرس تی وی، شیوع ویروس کرونا در آفریقا و رکود مالی آفریقای جنوبی را مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

شیوع ویروس کرونا در آفریقا از نگاه پرس تی وی

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی با نگاهی به شیوع ویروس کرونا در کشورهای مختلف آسیایی، اروپایی و آمریکا که هزاران نفر را به کام مرگ کشانده است، آمار پایین مبتلایان به این ویروس در آفریقا نسبت به سایر نقاط دنیا را مورد واکاوی قرار می دهد.

این برنامه همچنین با اشاره به سفر اروپایی ها به آفریقا و تأثیر آن در افزایش تعداد مبتلایان در آفریقا طی روزهای اخیر به نقد و آنالیز گزارش یک روزنامه سنگالی درخصوص نقش فرانسه در انتشار کرونا در کشورهای آفریقایی می پردازد.

نگاهی به شرایط کشورهای اروپایی و محدودیت های سنگین برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا در این کشورها، نگاهی به گزارش سازمان بهداشت دنیای درخصوص سهم اروپایی ها در انتقال ویروس کرونا به کشورهای آفریقایی و مروری بر هشدار دبیر کل سازمان بهداشت دنیای و درخواست وی از کشورهای آفریقایی برای مقابله با شیوع بیشتر این ویروس و اتخاذ تدابیر ویژه در این زمینه از دیگر محورهای مورد بحث در این زمینه به شمار می رود.

در بخش دوم این برنامه به موضوع رکود مالی آفریقای جنوبی پرداخته می گردد.

در این زمینه ضمن واکاوی اقتصاد کشور آفریقای جنوبی طی سال های اخیر که طبق گزارش ها اکنون با رکود روبرو است، بحث و گفتگو پیرامون مسائل آفریقای جنوبی در تأمین انرژی و برق و نقش شرکت اسکوم در این رابطه، تأثیر ویروس کرونا بر اقتصاد آفریقای جنوبی و تأثیر رکود مالی آفریقای جنوبی بر اقتصاد دیگر کشورهای قاره آفریقا صورت خواهد گرفت.

آفریقا امروز با اجرای هنیا مبارک و شیلا نلیما، دوشنبه 18 فروردین ساعت 20:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می گردد. تکرار این برنامه سه شنبه ساعت 08:00 و 17:00، چهارشنبه ساعت 15:00، پنجشنبه ساعت 01:00 بامداد و 13:00 و آدینه ساعت 09:00 روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیغام/4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 957

به "شیوع ویروس کرونا در آفریقا از نگاه پرس تی وی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوع ویروس کرونا در آفریقا از نگاه پرس تی وی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید