فاکتوری که پرسپولیس را از سایر تیم ها متمایز می نماید

به گزارش مجله استخدام جدید، حسین عبدی در مورد دربی روز آدینه هفته پیش رو گفت: صندلی پرسپولیس و استقلال در جدول و نتایجی که در هفته قبل کسب کردند هیچ تاثیری در نتیجه این بازی ندارد، اما به هر حال اتفاقاتی که در ملاقات های گذشته اتفاق افتاده ناخودآگاه استرس را به بدنه هر دو تیم وارد می نماید.

فاکتوری که پرسپولیس را از سایر تیم ها متمایز می نماید

مربی پیشین پرسپولیس ادامه داد: شکست استقلال مقابل ذوب آهن فشار عصبی به این تیم وارد خواهد نمود. از طرف دیگر پرسپولیس هم مقابل سپاهان در حالی که می توانست 3 امتیاز را کسب کند، در اواخر بازی گل تساوی را دریافت کرد و اتفاقات سرانجام بازی و درگیری لفظی و فیزیکی بازیکنان در رختکن این ملاقات را تحت تاثیر قرار داد. تنها کاری که باید گل محمدی و دستیارانش در دستور کار خود قرار دهند این است که بازیکنان را از لحاظ شرایط روحی و روانی به یک ریکاوری ذهنی برسانند و آن ها را از فضای بازی با سپاهان دور نمایند. آن ها باید تمرکز بازیکنان را بالا ببرند، چون به خودی خود دربی همواره حساسیت زیادی به همراه دارد و مربیان باید شرایط را کنترل نمایند تا بازیکنان عملکرد خوبی مقابل استقلال داشته باشند.

عبدی توضیح داد: با نوع فوتبالی که پرسپولیس به نمایش می گذارد، درصد پیروزیت این تیم در بیشتر بازی ها بالاست و باید ببینیم در دربی هم این پیروزیت را تکرار می نماید یا نه. اگر چه نمی توانیم بگوییم تیمی که بهتر نتیجه گرفته و پیروز تر بوده، پیروز دربی خواهد بود، اما با فوتبالی که پرسپولیس بازی می نماید، شانس بیشتری برای برد در دربی دارد.

وی در مورد اینکه استراتژی کادر فنی پرسپولیس مقابل استقلال باید چه باشد، بیان کرد: اول اینکه نباید بازنده بازی باشند. قطعا هر دو تیم دوست ندارند در این ملاقات متحمل شکست شوند. پرسپولیس دنبال قهرمانی است و باب میل سپاهان و حریفان بازی نخواهد نمود. حتما پرسپولیس برای کسب سه امتیاز وارد زمین خواهد شد تا از کورس قهرمانی عقب نماند.

عبدی در مورد حضور بازیکنان کلیدی در خط هجومی پرسپولیس و اینکه چقدر می توانند در دربی تاثیرگذار باشند، گفت: نقش بازیکنان در خط هافبک و حمله پرسپولیس در مسابقات گذشته بسیار مهم و حائز اهمیت بوده است. یکی از فاکتور های مهمی که پرسپولیس را از سایر تیم ها متمایز می نماید این است که در انتقال توپ از دفاع به حمله سرعت عمل بسیار بالایی دارد و در دقایقی که همگان انتظار دارند بازی فرایند طبیعی و عادی خود را طی کند به یکباره خط هافبک و حمله پرسپولیس با یک حرکت هماهنگ و سرعتی نتیجه بازی را تغییر می دهد و حریفان را دچار سردرگمی می نماید.

منبع: فرارو
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1692

به "فاکتوری که پرسپولیس را از سایر تیم ها متمایز می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاکتوری که پرسپولیس را از سایر تیم ها متمایز می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید