فرانسه فرایند تحویل جنگنده های رافال به هند را تسریع می نماید

به گزارش مجله استخدام جدید، وزارت دفاع فرانسه از تسریع فرایند تحویل جنگنده های پیشرفته رافال به هند و احتمال تحویل 6 ففرایند جنگنده رافال به دهلی نو ظرف یک هفته آینده اطلاع داد.

فرانسه فرایند تحویل جنگنده های رافال به هند را تسریع می نماید

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از یورونیوز، وزارت دفاع فرانسه روز دوشنبه خاطرنشان کرد که با توجه به درخواست رسمی دولت هند، فرایند تحویل جنگنده های داسو رافال به این کشور را با سرعت بیشتری دنبال خواهد نمود.

در حالی که قرار بود فرانسه در مرحله اول تحویل جنگنده های رافال به هند، 4 ففرایند جنگنده را تا روز 27 ژوئیه (6 مرداد) به این کشور تحویل دهد، اکنون قرار است فرانسه این رقم را به 6 ففرایند برساند.

فلورنس پارلی وزیر دفاع فرانسه اخیراً در تبادل نظر با همتای هندی خود به وی اطمینان داده است که علی رغم مسائل ناشی از شیوع ویروس کرونا، فرانسه به موقع جنگنده های رافال را تحویل هند خواهد داد.

هند در سال 2016 قراردادی برای خرید 36 ففرایند جنگنده داسو رافال با فرانسه به امضا رساند.

با توجه به اینکه ماه گذشته در جریان درگیری های مرزی بین نیروهای هند و چین دست کم 20 نظامی هندی کشته شدند، دولت هند با جدیتی بیش از قبل تجهیز نیروی هوایی این کشور به جنگنده های پیشرفته را دنبال می نماید.

گفته می گردد که جنگنده های رافال احتمالاً در پایگاهی واقع در ایالت هاریانا در شمال هند مستقر خواهند شد؛ هرچند بعضی گزارش ها از احتمال استقرار این جنگنده ها در منطقه لداخ در شمال جامو و کشمیر تحت کنترل هند حکایت دارد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1158

به "فرانسه فرایند تحویل جنگنده های رافال به هند را تسریع می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانسه فرایند تحویل جنگنده های رافال به هند را تسریع می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید