فوتبال دنیا، رقم فسخ قرارداد دی بروینه در منچسترسیتی و علاقه گواردیولا به سرمربیگری در رده ملی

به گزارش مجله استخدام جدید، فوتبال جهان- پپ گواردیولا از رقم فسخ قرارداد هافبک بلژیکی تیمش پرده برداری کرد.

فوتبال دنیا، رقم فسخ قرارداد دی بروینه در منچسترسیتی و علاقه گواردیولا به سرمربیگری در رده ملی

به گزارش خبرنگاران، کوین دی بروینه 27 ساله که در ماه ژانویه با امضای قراردادی 6 ساله خود را تا سال 2023 به منچسترسیتی متعهد کرد، بند فسخ بالایی در قراردادش وجود دارد. دی بروینه که در تیم تحت راهنمایی پپ گواردیولا نقشی محوری و مهم ایفا می نماید، به دلیل مصدومیت زانو اما تا ماه نوامبر به دور از میادین خواهد بود.

پپ گواردیولا به برنامه یونیورسو والدانو از شبکه تلویزیونی مووی استار اسپانیا گفت: دی بروینه بازیکن خیلی خوب و پرتحرکی است. مارچلو بیلسا - سرمربی لیدزیونایتد – به من گفت که دی بروینه بازیکن موردعلاقه او بوده است. کوین تمامی ویژگی های لازم یک هافبک را دارد.

سرمربی منچستر سیتی با اشاره به اینکه هافبک بلژیکی تیمش فروشی نیست، توضیح داد: دی بروینه پسر فوق العاده ای است. رقم فسخ قرارداد کوین 250 میلیون پوند است و باید بگویم که او فروشی نیست.

گواردیولا همچنین در بخش دیگری از صحبت هایش از علاقه اش به سرمربیگری در رده ملی سخن گفت. او در این باره گفت: اگر روزی فرصتی نصیبم گردد، دوست دارم در رده ملی نیز سرمربیگری کنم. می خواهم سرمربیگری در رده ملی را نیز امتحان کنم و موردی بوده که همیشه نسبت به آن کنجکاو بوده ام. به هر حال از بودن در منچسترسیتی خوشحالم، باشگاهی که نسبت به من علاقه نشان داده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 44

به "فوتبال دنیا، رقم فسخ قرارداد دی بروینه در منچسترسیتی و علاقه گواردیولا به سرمربیگری در رده ملی" امتیاز دهید

2 کاربر به "فوتبال دنیا، رقم فسخ قرارداد دی بروینه در منچسترسیتی و علاقه گواردیولا به سرمربیگری در رده ملی" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، رقم فسخ قرارداد دی بروینه در منچسترسیتی و علاقه گواردیولا به سرمربیگری در رده ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید