فکری: اگر سرمربی استقلال هم نمی شدم، در خانه می نشستم، حرف نساجی عوض شد

به گزارش مجله استخدام جدید، سرمربی تیم استقلال گفت: حتی اگر سرمربی استقلال نمی شدم هم می رفتم و خانه نشین می شدم چرا که صداقتی که دوست داشتم مدیران نساجی با من داشته باشند را نداشتند.

فکری: اگر سرمربی استقلال هم نمی شدم، در خانه می نشستم، حرف نساجی عوض شد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، محمود فکری در برنامه ورزش و مردم درباره جدایی از نساجی اظهار کرد: از روز اولی که با مدیریت نساجی برای حضور در این تیم صحبت کردم و به آنجا رفتم، جوری صحبت کردند و گفتند که اگر روزی به استقلال خواستی بروی ما کمکت می کنیم و اگر احساس کنیم به استقلال می توانی کمک کنی، این کار را انجام می دهیم. گزینه های استقلال مطرح شد و بعد از استراماچونی و الکس نوری یکی از گزینه ها هم من بودم و با من تماس گرفتند. من با مدیران نساجی صحبت کردم و آن ها هم گفتند با استقلال صحبت کن و کمک می کنیم. ما هم با باشگاه استقلال صحبت می کنیم و حمایت هم می کنیم.

او ادامه داد: بعد از این که با استقلال به توافق رسیدم، آن ها گفتند که هنوز استقلال با ما صحبت نکرده است. خود آقای حجت نظری با نساجی صحبت کرد و مدیران نساجی هم گفتند فوتبال حرفه ای و تجارت است و یک مبلغی را می خواهیم. استقلال هم گفت ما چنین پولی نداریم و شرایط مالی استقلال هم خوب نیست. وقتی مدیران نساجی گفتند ما همکاری می کنیم ولی در عمل این اتفاق نیفتاد، دیگر فضایی به وجود آمد که خودم را برای فصل آینده سرمربی نساجی نمی دیدم و به همین دلیل استعفا دادم.

فکری با بیان این که حتی اگر سرمربی استقلال نمی شدم هم می رفتم و خانه نشین می شدم، گفت: چرا که صداقتی که دوست داشتم مدیران نساجی با من داشته باشند را نداشتند از خدایم بود که باشگاه استقلال پول داشته باشد و مبلغ رضایتم را بدهد ولی دیدم استقلال پول ندارد. از آن طرف هم باشگاه نساجی گفت اگر استقلال دنبالت بیاید هیچ حرفی نداریم. آقای امیری به سعادتمند گفت اگر با محمود فکری به توافق رسیدید ما مسئله ای نداریم و باشگاه نساجی هم حاضر به همکاری شد اما حرفشان عوض شد.

او اضافه کرد: یک سری مسائل مالی در باشگاه نساجی بود و شاید احساس کردند از این طریق می توانند پولی بگیرند و کمک حالشان شود در حالی که اگر از روز اول به من می گفتند تمرکزت را فقط روی تیم بگذار. اگر این حرف را می زدند، دیگر سمت باشگاه استقلال نمی رفتم. روی بحث قراردادم صداقت نداشتند. شاید این ایراد باشد اما مرام و معرفت خیلی مهم است. کسانی که تاجر هستند خیلی خوب می دانند که با یک تلفن مبلغ پول زیادی پول جا به جا می کنند.

سرمربی استقلال با بیان این که بعدا متوجه این قرارداد شدم و هر چه هم قراردادم را می خواستم به من نمی دادند، گفت: من به آقای نظری گفتم که چرا مبلغ سال دوم را این مبلغ را زدند و او هم گفت هر چقدر با جواد نکونام توافق کرده بودند، همان مبلغ را در قرارداد آوردیم. مبلغ قرارداد حدود هفتصد تومان بود. آن ها آدرس خانه ام و شماره تلفنم را پخش کردند و شکل دیگه ای روی آقای حدادیان حساب می کردم.

او ادامه داد: یکی از بزرگترین ایراد های من این است که با تمام وجودم کار می کنم ولی اگر ببینم با من به درستی برخورد نکنند دیگر نمی توانم ادامه دهم. من تاوان اعتمادم را باید بدهم چرا که اگر اعتماد نمی کردم باید آن بند را برمی داشتیم. تاوانی دادم که دیگر تکرار نمی کنم. باید تاوان این اشتباه را هم بدهم.

فکری درباره انتخاب مربی های استقلال گفت: یک تغییراتی دوباره دارد صورت می گیرد چرا که باشگاه نساجی با همکاران ما صحبت کردند و به توافقاتی نیز رسیدند. اکنون مرفاوی و دین محمدی در کادر ما هستند و ارش برهانی هم اضافه شده است. برای مربی دروازبان ها هم احتمالا اگر سعید عزیزیان با تیمی قرارداد نداشته باشد، در این سمت در کنار ما خواهد بود.

سرمربی استقلال درباره جذب بازیکنان جدید گفت: چند نفر جای خالی داریم که باید نگاه می کنیم در چه پست هایی ضروری است که بازیکن اضافه کنیم. استقلال بازیکن های خوبی دارد و بزرگترین مشکلش فضای بد بین بازیکنان و کادر است که دور مجموعه به وجود آمده است. باید با کمک همان بازیکنان و مجموعه یک نظم خوبی بیاوریم تا استقلال در آسیا آقایی کند. من تمام تلاشم را می کنم چرا که هر چه دارم از استقلال دارم.

او در سرانجام اضافه کرد: در شروع صحبت هایم باید از پیشکسوت ها اجازه می گرفتم چرا که حق زیادی به باشگاه دارند. همه امسال باید کمک کنیم و مطمئنا در تیم بزرگی مثل استقلال کار سخت است اما اگر همه با هم با تمام وجودمان کار کنیم هیچ مسئله ای نخواهد بود و به امید خدا می توانیم چیزی که مد نظرمان است را انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1317

به "فکری: اگر سرمربی استقلال هم نمی شدم، در خانه می نشستم، حرف نساجی عوض شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: اگر سرمربی استقلال هم نمی شدم، در خانه می نشستم، حرف نساجی عوض شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید