محمدی: از استقلال و تراکتور پیشنهاد داشتم، امیدوارم با رادولوویچ نتایج خوبی بگیریم

به گزارش مجله استخدام جدید، مدافع میانی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: از استقلال و تراکتور پیشنهاد داشتم ولی باشگاه ذوب آهن با جدایی ام موافقت نکرد.

محمدی: از استقلال و تراکتور پیشنهاد داشتم، امیدوارم با رادولوویچ نتایج خوبی بگیریم

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ فوری تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

هادی محمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط تیمش بعد از انتخاب میودراگ رادولوویچ به عنوان سرمربی جدید ذوب آهن گفت: شرایط تیم ما خوب است و چند روزی است که زیر نظر رادولوویچ تمرین می کنیم. روز شنبه یک بازی محبت آمیز انجام دادیم تا سرمربی شناخت بشتری از تیم پیدا کند. رادولوویچ مربی خوبی است و مثل مربیان خارجی به نظم و انضباط اهمیت می دهد.

وی در ارتباط با اینکه بعضی معتقدند ذوب آهن به دلیل از دست دادن زمان، نباید در این شرایط مربی خارجی می آورد، توضیح داد: این تصمیمی بود که باشگاه گرفت و من به عنوان یک بازیکن نمی توانم نظر خاصی داشته باشم. پیش بینی در خصوص آینده هم غیر ممکن است اما امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.

محمدی در پاسخ به این پرسش که چرا در فصل جابجایی از ذوب آهن جدا نشد؟ گفت: از تراکتور و استقلال پیشنهاد جدی داشتم اما باشگاه با جدایی ام موافقت نکرد. در نهایت ماندنی شدم و امیدوارم در ادامه روزهای خوبی را در ذوب آهن تجربه کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 720

به "محمدی: از استقلال و تراکتور پیشنهاد داشتم، امیدوارم با رادولوویچ نتایج خوبی بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی: از استقلال و تراکتور پیشنهاد داشتم، امیدوارم با رادولوویچ نتایج خوبی بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید