محمد قاسمی نژاد: درست نبود برابر نساجی خوشحالی کنم، مدعی جدی قهرمانی هستیم

به گزارش مجله استخدام جدید، محمد قاسمی نژاد، هافبک تیم فوتبال پدیده خراسان تأکید کرد که تیمش در لیگ سال جاری یکی از مدعیان جدی قهرمانی محسوب می گردد.

محمد قاسمی نژاد: درست نبود برابر نساجی خوشحالی کنم، مدعی جدی قهرمانی هستیم

محمد قاسمی نژاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد برد تیمش برابر نساجی مازندران گفت: ما بازی سختی در پیش داشتیم و نساجی هم برای دریافت سه امتیاز وارد زمین شد. آنها واقعاً تیم خوبی هستند که چند موقعیت خوب هم داشتند، ولی خوشبختانه ما گلی نخوردیم و سه گل هم زدیم. ما برای این بازی برنامه داشتیم، چرا که دریافت سه امتیاز این بازی بسیار واجب بود.

وی که در این بازی یک گل زد و یک پاس گل داد، در مورد اینکه چرا بعد از گل زدن خوشحالی نکرد، گفت: من سه سال در نساجی بازی کردم و شاگرد نکونام هم بودم. اصلاً درست نبود که برابر نساجی بعد از گل زدن خوشحالی کنم، ولی خدا را شکر می کنم که یک گل زدم و یک پاس گل هم دادم. این اولین گلم در این فصل بود. تا الان چهار پاس گل هم داده ام. البته الان سه هفته است که در ترکیب ثابت بازی می کنم و قبلاً به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین می شدم. تلاشم این است که عملکردم را بهتر کنم.

هافبک تیم فوتبال پدیده خراسان در پاسخ به این پرسش که آیا می توان پدیده را در بین مدعیان قهرمانی واقع شده است؟، توضیح داد: ما تیم خوبی داریم و قطعاً جزو مدعیان جدی قهرمانی هم هستیم. البته امیدوارم پدیده حمایت گردد تا مسائل مالی تیم را در شرایط بدی قرار ندهد. مسئولان استانی هم اخیراً به تیم یاری کردند، یاری هایی که امیدوارم ادامه دار باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 78

به "محمد قاسمی نژاد: درست نبود برابر نساجی خوشحالی کنم، مدعی جدی قهرمانی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد قاسمی نژاد: درست نبود برابر نساجی خوشحالی کنم، مدعی جدی قهرمانی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید