مداخله ترامپ برای عفو کامل مایکل فلین

به گزارش مجله استخدام جدید، ترامپ با متهم کردن آف بی آی به گم کردن عمدی شواهد بی گناه بودن مایکل فلین، مشاور امنیت ملی پیشین کاخ سفید، خواستار عفو کامل او شد.

مداخله ترامپ برای عفو کامل مایکل فلین

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا یکشنبه شب اعلام کرد به دنبال دریافت عفو کامل برای مایکل فلین اولین مشاور امنیت ملی خود است.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت ترامپ در حساب توئیتری خود نوشت: حالا گزارش شده اف بی آی بعد از آن که زندگی او و خانواده فوق العاده اش را خراب کرده است، در کنار وزارت دادگستری سوابق ژنرال مایکل فلین را گم کرده اند. چقدر قانع کننده.

ترامپ افزود: من قویاً خواستار درنظر دریافت عفو کامل برای فلین هستم.

ساعاتی پیش از توئیت او، سیندی پاول وکیل فلین و یکی از منتقدان اصلی پرونده رابرت مولر درباره دخالت روسیه در انتخابات 2016 آمریکا به قصد پیروزی ترامپ، در حساب توئیتری خود بدون هیچ مدرکی نوشت، اف بی آی همچنان شواهد مربوط به بی گناهی فلین را مخفی نگه داشته است.

مایکل فلین ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا است و دوران کوتاه انتصاب او به عنوان حلقه مشاوران نزدیک ترامپ در سال 2017 هنوز با پس لرزه های حقوقی همراه است و پرونده قضایی او می تواند به حبس طولانی مدت منتهی شود.

فلین بعد از اقرار به دروغگویی به بازرسان مولر درباره تماس هایش با مقام های روسیه ای، موافقت کرده بود در ازای سبک تر شدن محکومیت خود با دادستان های آمریکایی همکاری کند.

پیش از فلین، راجر استون از دیگر مشاوران سابق ترامپ که قرار بود 9 سال را در زندان سپری کند، با مداخله وی به تنها 40 ماه حبس محکوم شد.

راجر استون نیز در اتهاماتی شامل دروغگویی به محققان در تحقیقات در خصوص دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا مجرم شناخته شده است.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 905

به "مداخله ترامپ برای عفو کامل مایکل فلین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مداخله ترامپ برای عفو کامل مایکل فلین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید