مدارک لازم برای وام ازدواج را از خانه های خود بارگذاری کنید ، دریافت تسهیلات قرض الحسنه بدون مراجعه حضوری به بانک پارسیان

به گزارش مجله استخدام جدید، سامانه خدمات غیرحضوری تسهیلات بانک پارسیان در بستر تلفن همراه، طراحی، پیاده سازی و راه اندازی شده و به وسیله اپلیکیشن تاپ (متعلق به هلدینگ داده پردازی بانک پارسیان) قابل دسترسی است.

مدارک لازم برای وام ازدواج را از خانه های خود بارگذاری کنید ، دریافت تسهیلات قرض الحسنه بدون مراجعه حضوری به بانک پارسیان

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه بازرگانی خبرنگاران، دریافت مدارک مورد احتیاج پرداخت تسهیلات به صورت غیرحضوری فراهم شده و متقاضیان می توانند مدارک و مستندات مورد احتیاج جهت دریافت تسهیلات را به وسیله تلفن همراه بارگذاری و برای شعبه ارسال نمایند. پس از تایید مستندات بارگذاری شده توسط شعبه مربوطه، متقاضیان فقط یکبارجهت احراز هویت و دریافت تسهیلات به شعبه مراجعه می نمایند.

این سامانه در فاز نخست به منظور ارائه خدمت به متقاضیان تسهیلات ازدواج اجرا شده و صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان تصمیم دارد در راستای تکمیل سبدمحصولات خود طی فاز های بعدی که در حال پیاده سازی و عملیاتی شدن است، امکان استفاده غیرحضوری از تمام خدمات را در این بستر برای هموطنان عزیز فراهم سازد.

این اقدام بانک پارسیان به منظور سهولت دسترسی مشتریان و متقاضیان به خدمات بانک پارسیان و صرفه جویی در زمان و هزینه و همچنین جلوگیری از شیوع بیماری کرونا انجام شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1215

به "مدارک لازم برای وام ازدواج را از خانه های خود بارگذاری کنید ، دریافت تسهیلات قرض الحسنه بدون مراجعه حضوری به بانک پارسیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدارک لازم برای وام ازدواج را از خانه های خود بارگذاری کنید ، دریافت تسهیلات قرض الحسنه بدون مراجعه حضوری به بانک پارسیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید