مسعود تابش: خوب نیست باشگاه ها علیه داوران بیانیه می دهند، می توانیم تا 10 روز آینده شرایط استفاده از VAR را فراهم آوریم

به گزارش مجله استخدام جدید، مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان به انتقاد از رویه بعضی باشگاه ها در صدور بیانیه علیه داوران پرداخت.

مسعود تابش: خوب نیست باشگاه ها علیه داوران بیانیه می دهند، می توانیم تا 10 روز آینده شرایط استفاده از VAR را فراهم آوریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مسعود تابش در خاتمه دیدار پیکان و سپاهان که به رجحان یک بر صفر تیم اصفهانی انجامید در جمع خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم که تیم ما در نیم فصل دوم خیلی آماده وارد مسابقات شده است و امروز برد دیگری را کسب کردیم. خوشبختانه جذابیت لیگ هم بالا رفته، چرا که این فصل تیم های مدعی زیاد هستند. حداقل چهار پنج تیم شانس قهرمانی دارند و رقابت آنها جذابیت لیگ را بالا خواهد برد.

وی درباره بیانیه هایی که این روز ها باشگاه های مختلف علیه داوران می نویسند، مطرح کرد: بیانیه ها چیز خوبی نیست. همان طور که قبلاً اعلام نمودیم بهتر است مراجع ذیربط به این مسائل رسیدگی نمایند. داوران هم به مانند بازیکنان حق اشتباه دارند و باشگاه ها نباید به این شکل به آنها اعتراض نمایند. امیدوارم در ادامه فصل شاهد اشتباهات کمتری از سوی داوران باشیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به این پرسش که آیا استادیوم نقش جهان آمادگی لازم را برای استفاده از سیستم VAR در بازی های خانگی سپاهان دارد یا نه؟، گفت: بله، نقش جهان در مقایسه با قبل شرایطش 99 درصد بهتر شده است. در تعطیلات نیم فصل خیلی از کمبود های استادیوم نقش جهان رفع شد و در حال حاضر از هر نظر آمادگی لازم را برای میزبانی از حریفان مان در بازی ها مهم داریم. در خصوص سیستم VAR هم بله، ما آمادگی لازم را داریم و در یکی دو روز اخیر هم مذاکراتی با بعضی شرکت ها به وسیله اینترنت انجام داده ایم. فولاد مبارکه این آمادگی را دارد تا ظرف 10 روز آینده شرایط را برای استفاده از سیستم VAR در بازی های لیگ مهیا کند.

تابش در خاتمه راجع درآمدزایی باشگاه از تبلیغات محیطی نیز اعلام نمود: در ابتدای فصل درودگر به ما اعلام نمود شرایط سال جاری خیلی بهتر از قبل است، اما تا الان فقط 70 میلیون تومان به باشگاه ما بابت تبلیغات پرداخت شده است که پول خرد به حساب می آید! پیش از این باشگاه ها چهار تا پنج میلیارد از تبلیغات درآمدزایی داشتند و تعیین نیست چرا الان این شرایط پیش آمده است. البته قول داده اند شرایط در ادامه بهتر می گردد که امیدواریم این اتفاق رخ دهد، چرا که باشگاه ها خیلی از درآمدهایی که حق شان است را در این فوتبال نمی گیرند. از جمله حق پخش که در همه جای جهان باشگاه ها از این طریق و تبلیغات بیشتر درآمدزایی های خود را دارند، اما در فوتبال ما باشگاه ها هیچ درآمدی ندارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 142

به "مسعود تابش: خوب نیست باشگاه ها علیه داوران بیانیه می دهند، می توانیم تا 10 روز آینده شرایط استفاده از VAR را فراهم آوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسعود تابش: خوب نیست باشگاه ها علیه داوران بیانیه می دهند، می توانیم تا 10 روز آینده شرایط استفاده از VAR را فراهم آوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید