مقام سابق دولت ترامپ: به بایدن رای می دهم

به گزارش مجله استخدام جدید، یک مقام بلندپایه سابق دولت دونالد ترامپ اظهار کرد، آمریکا تحت ریاست جمهوری او نا امن تر شده است و در ادامه از رقیب دموکرات او یعنی جو بایدن در انتخابات نوامبر حمایت کرد.

مقام سابق دولت ترامپ: به بایدن رای می دهم

به نقل از خبرگزاری رویترز، مایلز تیلور که از 2017 تا 2019 در وزارت امنیت داخلی آمریکا از جمله در سمت رئیس دفتر خدمت کرد، گفت، شاهد نتایج دست اول ناگوار آنچه که او نواقص شخصیتی دونالد ترامپ خواند، بوده است.

تیلور در مقاله ای که در واشنگتن پست در همان روز آغاز کنوانسیون مجازی چهار روزه دموکراتها برای معرفی جو بایدن به عنوان نامزد این حزب در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر منتشر شد، نوشت: من می توانم گواهی دهم که کشور در نتیجه اقدامات مستقیم رئیس جمهور نا امن تر شده است.

او گفت: امروز کشور نسبت به زمان آغاز ریاست جمهوری ترامپ دوستانی کمتر و دشمنانی قدرتمندتر دارد.

جود بیر، معاون دبیر مطبوعاتی کاخ سفید در بیانیه ای به رویترز، تیلور را مخلوق دیگر باتلاق واشنگتن دی.سی. خواند که هرگز اهمیت دستور کار رئیس جمهور و اینکه چرا مردم آمریکا او را انتخاب کردند را درک نکرد و به شکل مشخصی صرفا به دنبال بهره جویی است.

وزارت امنیت داخلی آمریکا به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

تیلور یکی از ارشدترین مقامهای سابق دولت ترامپ است که از بایدن، معاون رئیس جمهور سابق آمریکا که در نظرسنجی ها بر ترامپ رجحان دارد، برای انتخابات ریاست جمهوری نوامبر حمایت کرده است.

تیلور همچنین در یک تبلیغ برای حمایت از بایدن که روز دوشنبه از سوی سازمان موسوم به رای دهندگان جمهوریخواه مخالف ترامپ منتشر شد، گفت: حتی با وجود اینکه من یک دموکرات نیستم، حتی با وجود اینکه با آنها بر سر مسائل کلیدی اختلاف نظر دارم، مطمئن هستم که جو بایدن از کشور محافظت خواهد کرد و من اطمینان دارم او مرتکب اشتباهاتی که این رئیس جمهور داشته، نخواهد شد.

تیلور در مقاله خود عنوان کرد: درخواستهای اجرایی نامناسب و اغلب پوچ ترامپ منجر به این میشد که کارمندان وزارت امنیت داخلی مرتبا از رسیدگی به نگرانی های امنیتی واقعی منحرف شوند.

تیلور گفت: یک روز صبح ممکن بود از شما خواسته شود جلوی اعتبارات تخصیص یافته از جانب کنگره به یک همپیمان خارجی که او را خشمگین ساخته بگیرید و عصر همان روز ممکن بود درخواست شود تیزی های بالای دیوار مرزی تیزتر شوند تا برای اعضای بدن انسان آسیب زننده تر باشند! ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1230

به "مقام سابق دولت ترامپ: به بایدن رای می دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام سابق دولت ترامپ: به بایدن رای می دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید